Empire of the Sub Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei. Plutselig nå nettopp kom det en høy "ambulanse" lignende lyd fra pcen min. Bææ buu bææ buu.. Hva i helvete er det ? :\ Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 det er for høy temp på cpu, sliter med det samme nå. Skjønner ikke hvordan man skal komme seg inn i bios å få stillt det opp når det ikke kommer noe opp på skjermen når jeg skrur den på... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Sjekk om alle vifter fungerer ordentlig. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Om CPU temperaturen er for høy kan du redusere temperaturen med opp til 50% ved å støvsuge kjøleribbene godt. Min gammle AthlonXP 2000+ begynte å restarte seg selv før, og da hadde jeg en CPU temp på 80 grader celcius. Etter litt støvsuging sank temp'en til 43 grader Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg tok å clear'a cmos'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå