CodeMaan Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Som i topicen. Laster ned med bittorrent. I det siste, når jeg har startet en nedlasting, så fungerer det ikke å surfe i tillegg. Det kommer bare "siden kan ikke vises", eller skjer ingenting. Har fungert fint før. Noen som vet? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Når du laster ned, så bruker det naturligvis hele linja di, jeg går ut ifra at du ikke har verdens største linje? gå på www.bitcomet.com, last ned programmet, og bruk heller det. Da kan du stille opp og ned hastigheten på nedlastninga. Bitcomet >høyreklikk på nedlastnigsfilen>egenskaper>avansert>leser du der, tenker du 2sek. så skjønner du På egenskaper på nedlastnigsfila, kan du også velge hvilke filer du vil laste ned Svar på spm. ditt : programmet som laster ned bruker hele opp linja di, så den er pressa inn i hjørnet, så klarer den ikke å gi mer til surfing, ved å senke denne blir internetten fordelt utover brukeren, nedlastinga går greit framover, og du kan surfe som vanlig Lykke til videre Mvh Stian_A Endret 11. februar 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
CodeMaan Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 hehe, vel.. Har en 1700/512 linje fra Catch Har satt upload til 10kb,, og laster ned med rundt 20kb. Betyr at MYE av linja er ledig, så er ikke det som er problemet. Uansett om det går i 10kb eller 100kb, så forsvinner muligheten for å surfe. Spam? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du har versjon av nedlastingsclient som tar hensyn til Service pack 2? (Om du har XP SP2 seff ) Lenke til kommentar
CodeMaan Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 jada, skal ikke være noe problem heller. Bruker azureus. Som sagt, fungert fint før. Resatte routern nå, åpna andre porter, ser ut til at det hjalp. Mulig Catch har starta struping av "standard" portene. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har opplevd det samme med azureus selv, skifta til bitcomet og har aldri lagt merke til noe liknende siden. Enten gikk det skamtregt å surfe eller så fant firefox ikke sidene... Lenke til kommentar
spetter Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Om du har satt en upload begrensning på en fysisk router hvis du har det så begrenser du downloaden også (erfart selv) Når du begrenser upload hastigheten i en ekstern fysisk router så minsker du også båndbredden som de ekstra pakkene skal gå gjennom. Nå husker jeg nøyaktig ikke tall når jeg prøvde selv å sperre i router. men, her kommer et eksempel. jeg satt upload sperre i router til 1kbyte sek, så sank download hastigheten til 400kbit (fra linja 2mbit) når du sperrer i netlimiter så skjer ikke dette. Endret 12. februar 2005 av spetter Lenke til kommentar
CodeMaan Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Satt det i Azureus. Går ikke fort nei. Har dårlig erfaring med netlimiter, måtte resette routern hele tiden, når jeg brukte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå