Gå til innhold

Kririkk på ny side(PSP)(oppdatert, v2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, enig der. men jeg skrev feil. det blir ikke noen header-div da det ikke skal være tekst der. det skal bare være en div for å ha et bakgrunnsbilde i. et bilde med avrundede kanter.

det som hadde vært mest riktig ville vel kansje vært å sette bildet som bakgrunn og justere innholdet med padding. og en footer-div.

Lenke til kommentar

Ok, kjører på med mine meninger. Grunnen til at det er så mye dritt er vel antagelig at jeg er vandt til å få ganske mange negative tilbakemeldinger selv, så ikke ta deg nær av det:) Skal også understrekes at dette selvfølgelig bare er mine meninger:)

-For stor skrift på menyer

-Liker ikke bilder som tekst, men kan forsvares for å passe til PSP'en

-Det som er av svart skrift er vanskelig å lese

-Bilder som skal brukes til hover liker jeg best at blir lest inn sammen med resten av siden, og ikke når bruker beveger musa over elementet (ser ut som om du har lagt inn kode for dette)

-Stiller meg tvilende til å ha mørkere tekst på menyen enn ellers, burde heller hvert motsatt (tror jeg), siden menyen "forsvinner", det er ofte den man først leter etter når man kommer inn på en side

-Tror kanksje det hadde vært bedre om man på menyen hadde hatt linkene på en "celle" rundt bildet, slik at området rundt og ikke bare teksten fungerer som link

-CSS/JS i HTML-filer er ikke noe jeg er tilhenger av

-Støtter det andre sier om padding

-Validerer jo ikke da, men det er ikke noe jeg tar så tungt og kanskje noe du har tenkt til å se på senere

Når det er sagt så synes jeg fargene og designet forøvrig er bra, samtidig som jeg synes at siden fungerer bra:)

Lykke til videre med ett bra prosjekt!:)

Lenke til kommentar

Takk for bra kritikk :yes:

-For stor skrift på menyer

Denner er jeg litt uenig i, men jeg ska se på det.

-Liker ikke bilder som tekst, men kan forsvares for å passe til PSP'en

Jepp, slik måtte det nesten bli.

-Det som er av svart skrift er vanskelig å lese

Skal fikse det.

-Bilder som skal brukes til hover liker jeg best at blir lest inn sammen med resten av siden, og ikke når bruker beveger musa over elementet (ser ut som om du har lagt inn kode for dette)

Den forstod jeg ikke helt :dontgetit:

-Stiller meg tvilende til å ha mørkere tekst på menyen enn ellers, burde heller hvert motsatt (tror jeg), siden menyen "forsvinner", det er ofte den man først leter etter når man kommer inn på en side

Det skiftet jeg faktisk på igår, pågrunn av annen kritikk jeg hadde fått :p

-Tror kanksje det hadde vært bedre om man på menyen hadde hatt linkene på en "celle" rundt bildet, slik at området rundt og ikke bare teksten fungerer som link

Forstår dessverre ikke helt hva du mener :blush:

Dette prøvde jeg på, men uten hell. :blush:

-CSS/JS i HTML-filer er ikke noe jeg er tilhenger av

Er det noe JS i koden da :dontgetit:

-Støtter det andre sier om padding

Jeg og, men jeg vet enda ikke hvordna jeg skal få det til.

-Validerer jo ikke da, men det er ikke noe jeg tar så tungt og kanskje noe du har tenkt til å se på senere

Det kommer :yes:

Når det er sagt så synes jeg fargene og designet forøvrig er bra, samtidig som jeg synes at siden fungerer bra:)

Lykke til videre med ett bra prosjekt!:)

Tusen takk :)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...