Artistic.Hipster Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Hei, har nå laget en ny PSP side(playstation portable) og kan vel muligens trenge litt kritikk, men ikke på koden, for den ser ikke noe bra ut Link V2 Endret 18. februar 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei. Det som slo meg var at jeg brukte lang tid på å finne lenkene dine. Klikket på alle knapper først, sjekket deretter om det bare var en fisk du hadde lagt ut, før jeg sjekket koden og fant lenkene... Er ikke så god på det grafiske, men det liknet jo veldig på en PSP da... Mvh Primaxx Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Synes du var lite heldig med logoen på siden din. Hvis du absolutt må ha en portable på siden din, så ett kvardrat, forminsk portablen og sett den inn i kvadraten som bør passe inn i bredden på resten av siden. Tror du må jobbe endel for at siden kommer til å bli noe, men ett bra insinativ (Skrives det sånn. ) Lykke til. Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Tror du må jobbe endel for at siden kommer til å bli noe, men ett bra insinativ (Skrives det sånn. ) Lykke til. OT: Initiativ Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Takk, for kritikk, hva var vanskelig med å finne linkene Ang. Header tenkte jeg å bare ta en firkant, med en PSP inni(slik jeg har gjort her) Men jeg ville prøve noe nytt. Mulig jeg fikser på, det men første prioritet er å få opp forumet. Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Takk, for kritikk, hva var vanskelig med å finne linkene Ang. Header tenkte jeg å bare ta en firkant, med en PSP inni(slik jeg har gjort her) Men jeg ville prøve noe nytt. Mulig jeg fikser på, det men første prioritet er å få opp forumet. Jeg så de rett og slett ikke. Fonten er såpass spesiell at jeg trodde det var en del av skjermbildet på selve psp'en... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Takk, for kritikk, hva var vanskelig med å finne linkene Ang. Header tenkte jeg å bare ta en firkant, med en PSP inni(slik jeg har gjort her) Men jeg ville prøve noe nytt. Mulig jeg fikser på, det men første prioritet er å få opp forumet. Jeg så de rett og slett ikke. Fonten er såpass spesiell at jeg trodde det var en del av skjermbildet på selve psp'en... Hehe, hvis dette er noe flere har problemer med så må jeg nesten skifte det Lenke til kommentar
Mira Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Tror du bør jobbe litt med headeren din, og måten den glir inn i innholdsfeltet ditt. Nå ble det et veldig klart skille. Kunne blitt veldig tøfft hvis du fikk det til å bli en smooth overgang Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Tror du bør jobbe litt med headeren din, og måten den glir inn i innholdsfeltet ditt. Nå ble det et veldig klart skille. Kunne blitt veldig tøfft hvis du fikk det til å bli en smooth overgang Kan bli vanskelig Lenke til kommentar
Mira Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvorfor det? Bruk photoshop og bruk litt tid på å få det til å gli mer over i hverandre. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Hvorfor det? Bruk photoshop og bruk litt tid på å få det til å gli mer over i hverandre. Ja, men tviler på at det bli noe fint Men jeg skal prøve imorgen Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Takk, for kritikk, hva var vanskelig med å finne linkene Ang. Header tenkte jeg å bare ta en firkant, med en PSP inni(slik jeg har gjort her) Men jeg ville prøve noe nytt. Mulig jeg fikser på, det men første prioritet er å få opp forumet. Jeg så de rett og slett ikke. Fonten er såpass spesiell at jeg trodde det var en del av skjermbildet på selve psp'en... Jeg trodde det samme... Kanskje fonten bør være sterkere med strek under eller noe? Jeg er ikke noen designer så det er bare et forslag. Og jeg trodde jeg kunne klikke på knappene på den spillkontrollen. Men fant fort ut at det ikke "virket". Skjønner du? Sveinl. Endret 12. februar 2005 av Sveinl Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Takk, for kritikk, hva var vanskelig med å finne linkene Ang. Header tenkte jeg å bare ta en firkant, med en PSP inni(slik jeg har gjort her) Men jeg ville prøve noe nytt. Mulig jeg fikser på, det men første prioritet er å få opp forumet. Jeg så de rett og slett ikke. Fonten er såpass spesiell at jeg trodde det var en del av skjermbildet på selve psp'en... Jeg trodde det samme... Kanskje fonten bør være sterkere med strek under eller noe? Jeg er ikke noen designer så det er bare et forslag. Og jeg trodde jeg kunne klikke på knappene på den spillkontrollen. Men fant fort ut at det ikke "virket". Skjønner du? Sveinl. Hadde faktisk tenkt å prøve å få knappene på konsollen til å funke, men jeg vet ikke hvordan Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hey, var det linker der? De fant jeg ikke med en gang. Du bør nok gjøre noe med det vil jeg tru. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Hey, var det linker der? De fant jeg ikke med en gang. Du bør nok gjøre noe med det vil jeg tru. Uff, får vel det Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Da var v2 av siden oppe Se den her Det er enda en del småfeil og uferdige ting, men jeg har prøvd å fikse på masse av det dere påpekte Er det noen som vet hvordan jeg kan få til en slik "siste fra forumet" greier i boksen som er dedikert til det? (er det veldig vanskelig?) Vil takke "elz" for kodingen Lenke til kommentar
joffar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ok.. her er litt pirk.. Ved hover forsvinner teksten.. med andre ord, hover effekten er alt for lik bakgrunnsfargen Vote teksten forsvinner i bakgrunnen også Det samme gjelder tildels også les mer teksten Du trenger sårt litt padding på venstre siden der hoved teksten er. ett eller annet til å skille mellom postene hadde gjort seg også Savner fortsatt at knappene på bildet av psp en ikke virker som linker. Pollen bør i tilleg till cookie også sjekke for IP, dersom du nekter cookie, kan du stemme flere ganger. Ellers en grei side... Som sagt, litt små pirk.. Stå på! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ikke bruk svart skrift. Og, dette gjelder ikke bare deg, men mange andre å. - Jeg mener at når du tar musen over en link, så skal den fremheves, ikke skjules som den gjør både i menyen og på vanlige linker. Det burde du skifte på. Ikke gjør en link mørkere ved :hover på en mørk bakgrunn. Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) hvorfor ikke bruke knappene bruke knappene på spillesaken som meny? jeg hadde liksom forventet at de hadde en funksjon.. når man tar musen over dukker det opp noe tekst på skjermen eller no? det finnes en side som forklarer hvordan du gjør det men jeg husker ikke adressen, sikkert noen her som kan den. formen på maskinen er jo ganske rund. da tror jeg det hadde passet bedre om selve rammen hadde vært avrundet også. bildet av maskinen bør du få i bedre kvalitet også. litt padding her og der hadde ikke skadet. så står ikke teksten helt klint inntil kanten. og som skomaker skriver ser det veldig rart ut når linkene forsvinner når man beveger musa over. edit: joffar hadde nevnt en del jeg kom visst ikke med noe nytt. Endret 18. februar 2005 av N* Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Takk, for kritkk - Hvordan legger jeg til padding slik at teksten ikke er klint inntil kanter - At PSP'en sine buttons fungerer, er ikke så dumt, men for vanskelig for meg(hadde vært hyggelig om noen fnat en tutorial på det ) - Skal fikse hover fargen i menyen og på linkene. - Pollen er fucka, noen som vet hvordan jeg kan fikse det? - Er det noen som vet hvordan jeg kan få "siste fra forumet" til å fungere? - Det var avrundede kanter rundt siden i fisken, men dette ble for vanskelig å kode, noen som vet hvordan? - Fikset foressten også IP blokking på pollen Endret 19. februar 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå