Gå til innhold

Kririkk på ny side(PSP)(oppdatert, v2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Det som slo meg var at jeg brukte lang tid på å finne lenkene dine. Klikket på alle knapper først, sjekket deretter om det bare var en fisk du hadde lagt ut, før jeg sjekket koden og fant lenkene...

Er ikke så god på det grafiske, men det liknet jo veldig på en PSP da...

:)

Mvh Primaxx

Lenke til kommentar

Synes du var lite heldig med logoen på siden din. Hvis du absolutt må ha en portable på siden din, så ett kvardrat, forminsk portablen og sett den inn i kvadraten som bør passe inn i bredden på resten av siden. Tror du må jobbe endel for at siden kommer til å bli noe, men ett bra insinativ (Skrives det sånn. :hmm:) Lykke til.

Lenke til kommentar
Takk, for kritikk, hva var vanskelig med å finne linkene :dontgetit:

Ang. Header tenkte jeg å bare ta en firkant, med en PSP inni(slik jeg har gjort her)

Men jeg ville prøve noe nytt.

Mulig jeg fikser på, det men første prioritet er å få opp forumet.

Jeg så de rett og slett ikke. Fonten er såpass spesiell at jeg trodde det var en del av skjermbildet på selve psp'en... :)

Lenke til kommentar

Ang. Header tenkte jeg å bare ta en firkant, med en PSP inni(slik jeg har gjort her)

Jeg så de rett og slett ikke. Fonten er såpass spesiell at jeg trodde det var en del av skjermbildet på selve psp'en... :)

Hehe, hvis dette er noe flere har problemer med så må jeg nesten skifte det :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg trodde det samme...

Kanskje fonten bør være sterkere med strek under eller noe? Jeg er ikke noen designer så det er bare et forslag.

Og jeg trodde jeg kunne klikke på knappene på den spillkontrollen. Men fant fort ut at det ikke "virket". Skjønner du?

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

Jeg trodde det samme...

Kanskje fonten bør være sterkere med strek under eller noe? Jeg er ikke noen designer så det er bare et forslag.

Og jeg trodde jeg kunne klikke på knappene på den spillkontrollen. Men fant fort ut at det ikke "virket". Skjønner du?

Sveinl.

Hadde faktisk tenkt å prøve å få knappene på konsollen til å funke, men jeg vet ikke hvordan :blush:

Lenke til kommentar

Ok.. her er litt pirk..

Ved hover forsvinner teksten.. med andre ord, hover effekten er alt for lik bakgrunnsfargen

Vote teksten forsvinner i bakgrunnen også

Det samme gjelder tildels også les mer teksten

Du trenger sårt litt padding på venstre siden der hoved teksten er.

ett eller annet til å skille mellom postene hadde gjort seg også

Savner fortsatt at knappene på bildet av psp en ikke virker som linker.

Pollen bør i tilleg till cookie også sjekke for IP, dersom du nekter cookie, kan du stemme flere ganger.

Ellers en grei side...

Som sagt, litt små pirk..

Stå på!

Lenke til kommentar

Ikke bruk svart skrift.

Og, dette gjelder ikke bare deg, men mange andre å.

- Jeg mener at når du tar musen over en link, så skal den fremheves, ikke skjules som den gjør både i menyen og på vanlige linker. Det burde du skifte på. Ikke gjør en link mørkere ved :hover på en mørk bakgrunn.

Lenke til kommentar

hvorfor ikke bruke knappene bruke knappene på spillesaken som meny? jeg hadde liksom forventet at de hadde en funksjon.. når man tar musen over dukker det opp noe tekst på skjermen eller no? det finnes en side som forklarer hvordan du gjør det men jeg husker ikke adressen, sikkert noen her som kan den.

formen på maskinen er jo ganske rund. da tror jeg det hadde passet bedre om selve rammen hadde vært avrundet også. bildet av maskinen bør du få i bedre kvalitet også.

litt padding her og der hadde ikke skadet. så står ikke teksten helt klint inntil kanten.

og som skomaker skriver ser det veldig rart ut når linkene forsvinner når man beveger musa over.

edit: joffar hadde nevnt en del :p jeg kom visst ikke med noe nytt.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Takk, for kritkk :)

- Hvordan legger jeg til padding slik at teksten ikke er klint inntil kanter :blush:

- At PSP'en sine buttons fungerer, er ikke så dumt, men for vanskelig for meg(hadde vært hyggelig om noen fnat en tutorial på det :) )

- Skal fikse hover fargen i menyen og på linkene.

- Pollen er fucka, noen som vet hvordan jeg kan fikse det?

- Er det noen som vet hvordan jeg kan få "siste fra forumet" til å fungere?

- Det var avrundede kanter rundt siden i fisken, men dette ble for vanskelig å kode, noen som vet hvordan? :blush:

- Fikset foressten også IP blokking på pollen :cool:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...