Rave670 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Hei, noen andre her som har Motorola E1000 og telenor?? Mister nett etter et par sek. etter at jeg slår på telefonen. Ramler ut når den kobler seg opp mot 3g. Hva kan det være? --------- Edit: Fikset litt på emnetittelen for å gjøre den mer beskrivende og passende til din problemstilling. -Remerser- Endret 11. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Høres mest ut som dårlig nett i mine øyne, sjekk dekningsforholdene der bor Feilpostet--> flyttes. Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Høres mest ut som dårlig nett i mine øyne, sjekk dekningsforholdene der bor Feilpostet--> flyttes. Neida, kjempe dekning her. Fungere på andre telefoner. Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Telefonen fungerer utmerket med NetCom. Sikkert fordi NetCom ikke har bygd ut 3G enda.... Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har du testet Telenor kortet ditt i en annen tlf?? Kan jo rett og slett være noe galt med kortet ditt... Kan jo ikke være noe med tlf din hvis den fungerer med et annet sim kort. Ta kontakt med kundeservice på 09000 Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Flexa tlf, å etter det funka den fint med telenor kort også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå