Tronich Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Tja.. siden jeg visstnok brøt en regel sist gang jeg startet dette emne prøver vi på nytt Lurer på om det er noen som har hørt om høyttaler produsenten Fisher. Har noen gamle fisher høytalere her hjemme. De låter utrolig bra til å være så gamle som de er. Ble nesten redd når jeg satte dem atmed eltax høytalera vi har her. Skjønner liksom hva folk mener med at eltax lager sinnsykt dårlig diskant og mellomtone nå. Men har hørt at fisher skal ha vært et veldig dyrt merke på sin tid. Noen som vet noe om fisher? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har et fischer annlegg nede med fischer forsterker, cd-spiller, kasett, radio og 2 høytalere. Tror det er på 2x165w knallbra lyd i det Lenke til kommentar
Tronich Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Heh.. Tøft. Sett litt rundt på nettet. Folk mener Fisher lagde høytalere i høy kvalitet før. Har også lest at fisher ble kjøpt opp av et annen høytalerprodusent, og at dermed kvaliteten sank mye. Synd.. Noen som vet mer om, eller har erfaring fisher? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå