B4stian Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Vet ikke om det passer her da, men jeg prøver siden det blir brukt flittig til litt modding og montering! Skal nok unne meg noe litt mer eksklusivt nå... tenkte mest på sånn med magnet og sånn man kunne dra av å sette på mange forskjellige ting på... tips!? Endret 11. februar 2005 av datating Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 de har et til 10kr på rema, veldig fint Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 de har et til 10kr på rema, veldig fint Ok, men er det sånn med mange saker man kan bytte ut på da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Et er såkalte "bits" du sikter til? De får du overalt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Et er såkalte "bits" du sikter til?De får du overalt. Ja, det er nok det det heter. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Noen som har tips om gode bits-pakker? Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) de har et til 10kr på rema, veldig fint Ok, men er det sånn med mange saker man kan bytte ut på da? det fyller kravet på magnet men ikke bitz. tror nok du må ut med noen 100 lapper får og få et fint og flott et. EDIT: var i kjeller'n og letet, mener å huske å ha noe som du er ute etter. og se hva jeg fant Easydriver! http://www.cutrite.com/easydriver.htm veldig fin. bruker bormaskin bitz, men den jeg har er veldig gammel. og ikke lik den som jeg fant på nettet Endret 12. februar 2005 av "GROGI" Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ta dere en tur på cals ohlson. Der her de det Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ta dere en tur på cals ohlson. Der her de det garantert Lenke til kommentar
olaman Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 /Me har gul skrujernboks med bits og ledningkuttere i! Fresh fra clasern! Ligner på en matboks ^^ Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har en bitstrekker fra clas ohlson, jeg fikk med fire stjernebits og to flate. De kan settes i en ring som festes på skrujernet. Det er også mulig å ta den av. Du kan dra ut noe som ligner på en antenne, og i enden av den er det en magnet som du kan løfte opp skruer og lignende med. Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå