Blackie Lawless Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hallo Jeg får snart Firstmile adsl. Har byttet fra Bluecom grunnet pris. FMile har ikke e-post tjeneste. Jeg trenger derfor dette fra noen andre. Jeg har forsøkt bluebottle.com, men de har stoppet tjenesten inntil videre. Er det noen som kjenner noen andre som tilbyr gratis POP3 e-mail tjeneste? mvh Per-Ø Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 www.Freewave.no Der får du gratis popmail-adresser. www.newschoolers.com har vel gratis pop-mail (jeg har ihvertfalld det der). Det jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 HalloJeg får snart Firstmile adsl. Har byttet fra Bluecom grunnet pris. FMile har ikke e-post tjeneste. Jeg trenger derfor dette fra noen andre. Jeg har forsøkt bluebottle.com, men de har stoppet tjenesten inntil videre. Er det noen som kjenner noen andre som tilbyr gratis POP3 e-mail tjeneste? mvh Per-Ø GMail har både webmail og pop-mail. Lenke til kommentar
Blackie Lawless Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Hallo Takker og bukker for gode forslag. mvh Per-Ø Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 gmail Hvor får eg registrert GMail e-post da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvor får eg registrert GMail e-post da? Det er fortsatt beta så du må få en invite fra en eller annen. Sender du epost-adressen din på PM skal jeg gi deg en invite... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå