Darkwing Duck Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) #borte vekk# Endret 12. februar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 salg/kjøp av produkter hører vel ikke hjemme her. Legg ut en søknad på bruktmarkedet Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Ett ord: Bruktmarkedet!! Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Vennligst forklar meg hvor det står at jeg skal selge/kjøpe noe i min post. Det står at jeg vil komme i kontakt med noen som har et slikt skjermkort. Lek moderator et annet sted. Darkwing Lenke til kommentar
genetex Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 enig darkwing, wannabe moderators er irriterende, visst den skal slettes, sier moderator det, ikke dere Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Då får virkelig moderatorer komme å stenge og fjerne innholdet. Det eg ikkje skjønner er at ein skal bli sur for at ein blir opplyst om at dette er ikkje lov, det ein gjer. Utakk er verdens lønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg