marius_o Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Har nettopp satt sammen en helt ny maskin med disse specs'a: Abit NF8 hovedkort for S754 AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 512MB 64MX64,Non-ECC,400MHz,184-pin,CL3(3-3-3) Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128MB DD AGP,ATI9600XT,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail Problemet: Pcen kommer forbi selve oppstarten og rett før der man kommer inn i xp loadingscreen så rebooter den og slik går det i en ond sirkel Edit: Glemte problemet mitt. Endret 11. februar 2005 av seroxat Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kan hende at du har overhetet cpuen eller hele systemet? Lurer på om defekte ram har samme symptomer=? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kan hende at du har overhetet cpuen eller hele systemet? Lurer på om defekte ram har samme symptomer=? RAM er noe av det mest følsomme i PCen ja. Holder en knapp på dette jeg også. Har hjulpet et medlem med dette tidligere ikveld og det hjalp å ta ut 1 brikke. Håper du får løst problemet ditt da Sveinl. Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Vet ikke hvordan jeg skal få testa om det er ram'n¨. Har bare en rambrikke... Edit: Kan det være at jeg her brukt to andre skruer enn det som egentlig skal brukes på hovedkortet? Skal prøve å skru av hovedkortet, men da får jeg av alle skruene bortsett fra en som bare roterer, har funnest ut den sitter fast i spaceren og spaceren bare roterer og roterer men vil ikke opp... Noen som har en genial løsning? Edit2: Hvor lang tid tar MEMTEST86? Har brukt 2 timer og 24 min nå.... Endret 12. februar 2005 av seroxat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå