Playmofetish Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) ... for det har nemlig jeg. Jeg har fire ganger ikveld prøvd å kjøpe SkypeOut-abonnement (for å ringe til vanlige tlf), men alle ganger har jeg blitt enten "Refused" eller "Cancelled". Dette er et Visa-kort jeg har betalt med både før og etter jeg har prøvd hos Skype, og det er selvsagt nok penger på kortet. Videre har jeg kontrollert at alle opplysninger om kortet er riktig, men allikevel funker det ikke! Noen som har hatt samme type problemer? Edit: I tillegg til å få feil på en enkel Visa-overføring flere ganger, har jeg nå blitt begrenset til å kun bruke Moneybookers.com som betalingsmetode. Skype har tydeligvis en begrensning på hvor mange ganger man kan prøve å betale via Visa. Moneybookers har jeg prøvd flere ganger, uten hell. Har sjekket alle opplysninger, men opplever begge systemer som noe bugga. Endret 11. februar 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har også hatt problemer idag. Prøvde 3 ganger direkte fra skype 2 ganger fikk jeg Visa credit card (CANCELLED) og en gang Visa credit card (REFUSED). Prøvde så moneybookers.com, her gikk alt bra frem til etter jeg hadde lagt inn koden jeg fikk på SMS , da dukket meldingen Your credit card upload limit has been exceeded . Ringte til Nordea, for å sjekke hva som var galt med kortet mitt. Hun tastet seg inn på systemet å sa at Skype hadde fått autorisert 85 kr (10 euro) 2 ganger , og ingen ting som tyder på at det var noe feil. Hun tok også en runde med kontrollspørmål om hvordan jeg hadde bestillt, hvilken adresse jeg hadde brukt osv. og siden hun så at jeg hadde brukt kortet mye på nett tidligere var hun overbevist om at det var tjenesten som hadde feil. Fikk melding om å holde øye med kontoutskriften, å ta kontakt hvis pengene ble trukket fra konto uten jeg fikk tjenesten jeg hadde bestillt. Er førstegangsbruker på skype, så jeg er litt skeptisk Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Har også hatt problemer idag. Prøvde 3 ganger direkte fra skype 2 ganger fikk jeg Visa credit card (CANCELLED) og en gang Visa credit card (REFUSED). Prøvde så moneybookers.com, her gikk alt bra frem til etter jeg hadde lagt inn koden jeg fikk på SMS , da dukket meldingen Your credit card upload limit has been exceeded Takk! AKKURAT de samme problemene jeg har hatt. Både med Skype og Moneybookers, akkurat like meldinger. Bare det at jeg har blitt trukket 2 x 100,- på "Betaling Utland" i nettbanken min. Dette syns jeg ikke er særlig skremmende, da det er vanlig prosedyre ved Visa-betaling. Det er tross alt bare forhåndsavholding av pengene, og forhåpentligvis dukker de opp igjen. Men det er kjedeligere å ikke få brukt SkypeOut, det er jo et ganske så genialt konsept. Update: Nå, rundt kl 1 fikk jeg overført penger via moneybookers. Tydelig at det trengte en dag for å få nullstilt feiltransaksjonene. Arcus, du kan jo prøve nå, kan godt hende Skype/Moneybookers bare har hatt litt problemer i dag. Endret 12. februar 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Ser ut at deler av problemet er løst nå. Fikk betalt 10euro gjennom moneybookers nå. Og det kommer til syne på kontosiden min på Skype. Men det vises ikke i programmet ennå, men ser det er mange som har det problemet. Er bare å vente... 09:40 - Nå vises også pengene i skype programmet Endret 12. februar 2005 av Arcus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå