LinnH Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg skal i løpet av våren åpne butikk, og etterhvert også nettbutikk. Jeg har skaffet meg domene og webhotell. Men kommer ikke lengre. Jeg vil lage en enkel side, der det står, xxxxx åpner snart, vi skal selge xxxxxxxx,ved spm ring xxxxxxxx (enkelt forklart ) Jeg trenger en liten forklaring; * hvor kan jeg enkelt lage en side selv (midlertidig) som jeg legger ut. *hvordan legger jeg den ut, hvor, hva, hvordan... *Evt. Hvis jeg skal be en kompis (mannen til en venninne) som kan dette om å lage en slik enkel ensides side til meg, hvor mye er det rimelig at jeg betaler han. Dette er en side som skal være ute max 2-3 mnd, når jeg en gang får åpnet nettbutikk, skal jeg få laget en bedre en. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) 1* hvor kan jeg enkelt lage en side selv (midlertidig) som jeg legger ut.2* hvordan legger jeg den ut, hvor, hva, hvordan... 3* Evt. Hvis jeg skal be en kompis (mannen til en venninne) som kan dette om å lage en slik enkel ensides side til meg, hvor mye er det rimelig at jeg betaler han. 1) Vet ikke helt hva du mener her. Du kan lage en enkel webside i et enkelt program som notisblokk (notepad). Kun grunnleggende HTML-kunnskaper er nødvendige dersom det ikke er et krav at den midlertidige siden skal se superfancy ut. Garantert noen på forumet her som vil gjøre det gratis. 2) Du legger den ut på webhotellet ditt vha. et FTP-program som f.eks. FlashFXP eller CuteFTP. Min favoritt er FlashFXP, da det er enkelt å bruke og samtidig har en del avanserte funksjoner. 3) Det er et veldig relativt spørsmål. Spør du meg, så mener jeg følgende: INGEN av websidene du finner på denne listen er verdt mer enn HØYST syv kroner og femti øre. Andre websider, som f.eks. designene til Geir Klingsheim (mannen bak paradoxia.org), ville jeg punget ut en del tusenlapper for. Endret 11. februar 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Lage èn side med hvit bakgrund og litt skrift? Det tror jeg hvem som helst her kan gjøre gratis. Hvis ingen poster før meg, så kan godt jeg gjøre det! Endret 11. februar 2005 av Jonas Lenke til kommentar
LinnH Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 1* hvor kan jeg enkelt lage en side selv (midlertidig) som jeg legger ut.2* hvordan legger jeg den ut, hvor, hva, hvordan... 3* Evt. Hvis jeg skal be en kompis (mannen til en venninne) som kan dette om å lage en slik enkel ensides side til meg, hvor mye er det rimelig at jeg betaler han. 1) Vet ikke helt hva du mener her. Du kan lage en enkel webside i et enkelt program som notisblokk (notepad). Kun grunnleggende HTML-kunnskaper er nødvendige dersom det ikke er et krav at den midlertidige siden skal se superfancy ut. Garantert noen på forumet her som vil gjøre det gratis. 2) Du legger den ut på webhotellet ditt vha. et FTP-program som f.eks. FlashFXP eller CuteFTP. Min favoritt er FlashFXP, da det er enkelt å bruke og samtidig har en del avanserte funksjoner. 3) Det er et veldig relativt spørsmål. Spør du meg, så mener jeg følgende: INGEN av websidene du finner på denne listen er verdt mer enn HØYST syv kroner og femti øre. Andre websider, som f.eks. designene til Geir Klingsheim (mannen bak paradoxia.org), ville jeg punget ut en del tusenlapper for. På det første der mente jeg noe ala frontpage, men gjerne en ferdig mal, men nå ser det ut som om jeg har fått hjelp på andre måter! Lenke til kommentar
LinnH Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Lage èn side med hvit bakgrund og litt skrift? Det tror jeg hvem som helst her kan gjøre gratis. Hvis ingen poster før meg, så kan godt jeg gjøre det! Tuuusen takk! hadde ikke venta at noen skulle gjøre det! Har ikke brukt html koder på flere år, så jeg så for meg at jeg måtte finne frem html for dummies boka igjen. Sender deg en mail eller pm jeg Jonas! Lenke til kommentar
LinnH Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Hehe, måtte ta meg en tur innom den lista lokaltog satte opp over stygge sider, og venta nesten og finne den siden jeg lagde selv for noen år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå