kaholm Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Heisann!!! Har et problem med webkamera som fryser etter noen minutter i MSN, etterhvert fryser hele MSN, men uten at lyden avsluttes. PCen må deretter restartes for å virke normalt igjen. Er det noen som har greie på dette? mvh kaholm Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Regner med at du har Telenor ADSL med Topcom Xplorer 871BT? Da må du laste opp ny firmware til modemet, giude og firmware finner du her. Jeg gjorde det etter guiden, men jeg fikk sjokk da modemet ikke virket etterpå. Jeg prøvde å gå inn på modem-siden7saken (vet ikke hva det heter ), og rebootet det til fabrikkinstillinger. Da virket det igjen, ikke bare det, men webkamera og filsending virket også. PS! Dette gjøres på eget ansvar! Lenke til kommentar
kaholm Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Hei igjen!! Tusen takk |/|etallica. Nå ser det ut til å være iorden. mvh kaholm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå