CheGuevara Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Heftig eggtelefon som kommer til japan! hva synes du om denne? Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Det er rart at artikkelen ikke tar med det fineste bildet, som viser nemlig mobilen som egget den er: Har ikke lykkes i å finne bilde i større versjon. Hadde vært glad om noen fant det Stilig mobil det her. QVGA og megapiksel er vel standard, men ikke utrolig imponerende lenger. Rett og slett fin. edit: http://www.au.kddi.com/au_design_project/seihin/penck/ edit: Må si at denne rett og slett er vakker. Men stor og tung..! Endret 11. februar 2005 av arehei Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Oisann, den var ikke lite nais. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Oisann, den var ikke lite nais. Jeg har ikke satt meg inn i om det er samme person som skriver Ukens Flørt, men denne mobilen er vel ikke akkurat et dårlig forslag til Ukens Flørt en gang i fremtiden? Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Den var kje! arehei: At den er stor og tung er helt greit det, se på den da! Hehe! Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) den var stilig!! Endret 12. februar 2005 av C4mpi Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Den falt ikke i smak for meg ihvertfall""hehe"" TAstaturet var så gammeldags synes jeg. Men det er vel min mening Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tastaturet var jo nais da.. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hehe disse japanerne asso Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hahahahahaha!! Ler meg i hjel!!! Dette er det sykeste jeg noensinne har sett(unntatt når jeg så norsklæreren min røyke:S)! Noe så enormt bra! Dette er vel verdt en tur til Japan? Hehe. Dette er noe jeg kunne tenkt meg, hvertfall. Men den koster nok mer enn et vanlig egg. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Knuser den om du mister den i bakken også eller? :!: Snaxy tlf! Den ville nok vært bedre i svart eller knæsj hvit Den ser jo ganske tung ut! Japans heavywight champion! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Den så bare utrolig kjedelig ut. Ser ut som et brille-etui. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Nydelig. Mer stilren telefon skal du se lenge etter. Lenke til kommentar
Andly Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 En sånn en skulle jeg gjærne hatt Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Den så bare utrolig kjedelig ut. Ser ut som et brille-etui. Øyh! Brilleetuitelefoner er in! Bare så du vet det Pene er de også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå