Fry Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 fikk meg i dag en dvd brenner, hadde en cd brenner fra tidligere, så jeg byttet den med den gamle, men når jeg skrudde på pcen var ikke dvd spilleren der lenger, og nå ser jeg kun dvd brenneren, har vært inni biosen og sett, og dvd brenneren står på primery master, primary slave er ikke installert, secondary master er hardisken, og secondary slave er ikke instalert, klarte ikke velge noe der siden det ikke var installert.. vet heller ikke om det er der det er noe galt.. noe som har vært borti dette, eller vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Finner du enhetene i bios? Hvis ikke så kan det være jumperen på selve enheten som kan lage litt krøll. Derfor har jeg alle ide enheter på cable select (cs) Da slippen man slike problem hvertfall. Hvis du finner det i bios og ikke i windows er det jo litt værre da, men da hadde jeg gått på produsentens hjemmeside og letet litt rundt der Lenke til kommentar
Fry Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Finner du enhetene i bios? Hvis ikke så kan det være jumperen på selve enheten som kan lage litt krøll. Derfor har jeg alle ide enheter på cable select (cs) Da slippen man slike problem hvertfall. Hvis du finner det i bios og ikke i windows er det jo litt værre da, men da hadde jeg gått på produsentens hjemmeside og letet litt rundt der så klart var det feilen ja, glemte jo helt å sette dvd brennern til slave, men nå er alt ordnet. takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå