Master_Fx Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg har lenge vært plaget med mye støy fra Vifter og dritt og lurer derfor på å gå over til vannkjørling. Har også planer om og prøve og få ned temperaturen noen hakk. Saken er det at jeg ikke har veldig peiling på dette området og lurer derfor på om det er noen som kan anbefale meg noen forskjelige ting så jeg kan tilfredstille mine krav ovenfor. Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Enermax 120 mm m/rheostat Blackice Extreme radiator Aqua Bee UP1000 Danger Den Maze 3-1 Lenke til kommentar
magle Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 gå for papst vifter i stedet, mer "behagelig" støy. sett på en zalman fanmate hvis du vil ha støyen enda mere ned. Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Papst? jeg har hatt papst helt til nå og la meg si det sånn "ubehagelig" støy men det kan ha noe med at de ga fra seg 37db Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Om du skummer forumet for dette emnet, vil du finne en drøss forskjellige løsninger og forslag, i nær sagt alle prisklasser! Ikke alle er like gode praktisk sett, men de aller fleste løsningene vil gi meget gode resultater temperaturmessig, og ikke minst støymessig! Du vl antagelig "hate" kjølevifta på skjermkortet ditt, etter å ha montert vannkjøling! Om du ikke samtidig monterer en vannblokk på GPU også da? Lykke til! [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-06-20 20:33 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå