strekkode Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg sitter her med ca 800 skriftyper (ttf) og ville gjerne ha disse inn i OpenOffice, men hvordan får jeg det til. Den veiviseren til OpenOffice skal laste ned alle fra nettet, og skal en bruke offline greiene må de ligge i "skriftpakker." Så spørsmålet blir vel da. Er det mulig å importere ttf rett inn i OpenOffice, eller evt. hvordan lager jeg en skrift pakke? På forhånd takk... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Plasser fontene i /usr/share/fonts. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Som alle andre programmer, leter openoffice i katalogen: fonts:/Personal etter fonter. Lenke til kommentar
strekkode Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Plasser fontene i /usr/share/fonts. Har gjort det, og finner de igjen i f.eks. gimp, men ikke i OpenOffice. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Prøv /usr/share/fonts/openoffice. Lenke til kommentar
strekkode Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Du er ikke dum du! Skammer seg for ikke å tenkt så logisk Men takk for hjelpen Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har oo en egen font-katalog?!? Vel er den litt sær, men... Jaja. 2.0 kommer snart - med bedre (bla) gnome integrasjon etc. *gledeseg!* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå