Magnusha Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Har tenkt på en ny LCD skjerm. Så har jeg sett litt på BenQ sin FP 937s+ denne virket ganske interesang, men så så jeg meg litt rundt og kom over Hyundai L90D+ Så er spørsmålet mitt: Hvilken av disse to skjermene burde jeg velge? Skal bruke skjermen en del til spilling... Takker for alle svar Edit: Innlegg 600 Endret 11. februar 2005 av magnum_h_a Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg mener å huske at de begge bruker samm LG/Philips-panel, og dermed kan man anta at de grafiske forskjellene er relativt små. Med tanke på at jeg ikke har sett hyundaien kan jeg ikke være sikker, men jeg ville heller valgt FP937s foran FP937s+. Forskjellen i etterslep er marginal, mens bildekvaliteten var bedre på den første. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg mener å huske at de begge bruker samm LG/Philips-panel, og dermed kan man anta at de grafiske forskjellene er relativt små. Med tanke på at jeg ikke har sett hyundaien kan jeg ikke være sikker, men jeg ville heller valgt FP937s foran FP937s+. Forskjellen i etterslep er marginal, mens bildekvaliteten var bedre på den første. Men Hyundai'en har bedre justeringsmuligheter enn BenQ'en... Så tror det bilr Hyundai'en.... Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå