Race_boy Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 jeg har lagt inn windows xp med serial nummer som er ugyldig.... når jeg skal endre serial nummer for å aktivere xp.... så får jeg bare feil serial nummer.... hvorfor får jeg ikke til? Dette har jeg gjort: http://www.neowin.net/forum/lofiversion/in...hp/t275244.html Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det er jo bare å legge inn ditt lovlige og dermed gyldige serienummer under installasjonen vel? Eller vanker det ferie her kanskje? Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Har du et nytt, gyldig serial da? <edit> Ellers tror jeg Microsoft har laget et program for å skifte serial på Windows XP i forbindelse med lanseringen av SP1 som jo krevde gyldig serial. </edit> Endret 11. februar 2005 av [ronny] Lenke til kommentar
barton Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Hei. Du må ha en nøkkel som samsvarer med den installerte versjonen av XP. Det finnes mange utgaver av dem: XP pro OEM XP pro fullversjon XP pro upgrade XP pro VLK tror også at en del PC-produsenter ( HP og IBM ) har egne nummer for sine maskiner XP Home OEM XP Home fullversjon XP Home upgrade Lykke til....... MS har et program for å endre VLK, men gjør som beskrevet i linken i første innlegg. Dette er microsoft sin how-to guide. Det fungerer både på XP og Win2003 server. Endret 11. februar 2005 av barton Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 regner med at du har en orginal windows har du det så bruker du nøkkelen som fulgte med og hvis ikke den funker så ringer du microsoft og forklarer problemet har du en kopi derimot så hverken vil eller har vi lov å hjelpe deg Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg