Perra1 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 I dag den 11. februar 2005 hadde jeg mitt første knull. Det ble dessverre ganske mislykket for jeg klarte ikke å bli ordentlig stiv. Vi prøvde en god stund med halv-stiv pikk. Men til slutt måtte jeg bare innse at det ikke nyttet. Har noe lignende skjedd med dere? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 http://www.klara-klok.no/seksualitet/default.tpl Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg bare lurer på en ting: -Var det flaut? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvor gammel er du da? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kan skje den beste. Prestasjonsansgt er farlige greier... Verst når man kombinerer med alkohol tho. Heter seg at det "øker lysten men senker evnen" og det stemmer farlig bra. Førstehåndserfaring... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Å ikke få den opp må vær snåle saker. Kunne jo prøvd å fiksa den stiv på egenhånd, så entret senga igjen. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kunne jo prøvd å fiksa den stiv på egenhånd, så entret senga igjen. Jenta kunne fått komplekser. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kan skje den beste. Prestasjonsansgt er farlige greier... Verst når man kombinerer med alkohol tho. Heter seg at det "øker lysten men senker evnen" og det stemmer farlig bra. Førstehåndserfaring... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hmm, vi for håpe det går bedre neste gang... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) jøss, det første jeg tenkte når jeg så trådnavnet, var: stiv pikk?!men så tenkte jeg, handler sikkert om at han er veldig myk og blir ikke stiv når han trener...men så var det f**n pikk jo du hadde vel bare litt prestasjonsangts, eller? Endret 11. februar 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Vel - det er vel relativt normalt da. Bare vent til neste gang du, så går det nok en del bedre. Trur nok de fleste kan si første gang ikke akkuratt er kjent for å være den mest vellykka Stå på Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 http://www.klara-klok.no/seksualitet/default.tpl Kan vi forsøke å holde oss på et lite minimum av kvalitet her i forumet? Det er grenser for hva jeg vil lese om deres sexvaner. Ta det hos Klara Klok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg