EchoSierra Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Under rigging for et LAN-party ble PC-en veltet, mens den var igang. Nå vil den ikke starte. Det vil si, skjermen tenner ikke. Viftene går, og en grønn og en gul diode i fronten lyser. En grønn diode på hovedkortet lyser. Jeg har prøvd å starte fra diskett, det går heller ikke. Kortet er A7N8X. Det vanlige bip'et under oppstart kommer ikke. Hva er mest sannsynlig at er røket. CPU, Harddisk, Skjermkort eller noe annet? Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 kan 12v atx ha falt ut ? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 i værstefall kan hardisken din blitt ødelagt når den traff bakken. synd det som skjedde ghorde det samme jeg å men pc skjedde det ikke en dritt med.(var i gang den å hehe) ikke bra dette Lenke til kommentar
EchoSierra Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Allt ser tilsynelatende helt ut inne i PC'n. Siden det lyser en diode på kortet går jeg ut ifra at spenningen er ok på det. Poweret sitter i toppen av kabinettet og har fått størst påkjenning. Pc'n veltet med baksiden av HK ned. Lenke til kommentar
EchoSierra Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Har sjekket poweret, det ser ut til å være OK. Harddisken er prøvd i en annen maskin, funker OK. Ram testet i annen maskin, funker OK. Har ikke hatt tilgang til maskin som tar skjermkortet, men tror ikke det er det som er gåent. Sitter itilfelle igjen med HK eller prossessorhavari, eller begge deler. Kan noe ha låst seg, som kan trigges på noen måte, eller er løpet kjørt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå