gorber Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei! Jeg kommer i løpet av februar til å kjøpe ny pc til spill som den mest krevende arbeidsoppgave. Jeg tenker å kjøpe denne: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5647 Det gjør jo ikke noe å spare litt penger, men jeg kan vurdere å bruke litt mer. Jeg har en 2-3 år gammel Hansol A710 skjerm som jeg tror gjør jobben ihvertfall en liten stund til, eller hva? Bør jeg kanskje heller kjøpe en ny skjerm? Hvor mye bedre pc får jeg hvis jeg bygger selv? Foreløpig alt herfra.. Øyvind Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Som mange andre har sagt før meg er dette et veldig godt tilbud som holder mange år fremover. Gode oppgraderingsmuligheter bortsett fra SLI. Har selv tenkt å kjøpe denne PCen. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 hei igjen. Den pc'en der fra Netshop er jo et bra tilbud fortsatt tror jeg, men vi skriver jo helt på tampen av februar nå. Jeg lurer da på, vil det være helt tullete av meg å kjøpe den der nå, eller burde jeg vente en uke eller så? mvh Øyvind Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Kommer an på hvor desperat du er, men det lønner seg alltid å vente litt til. Men en gang må du kjøpe da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå