Gå til innhold

Hva provoserer deg?

royale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeez, snakk om hykleri.

Hvis jeg nevner at jeg ikke liker muslimer er jeg rasist, men hvis jeg sier kristne er jeg "inn". Noengang tenkt på at de fleste kristne er mennesker du ikke vet er kristne fordi de ikke slenger religionen rundt seg? Jeg blir òg provosert av Jehovas Viter klokken 0700 på en lørdag, og det er noen "avdelinger" av kristendommen som jeg mener er litt for konservativ (dette gjelder islam og andre religioner òg), men å generalisere på den måten noen av dere gjør gjør dere minst like lite tolerant som "så godt som alle kristne".

Let it be known: jeg syns dere er latterlig.

Takk for at du demonstrerer så fint hva jeg mente med menings-narsisister. :)

Lenke til kommentar
Hvis en tiger biter deg i halsen midt i jungelen er det ikke mennesker sin feil.

kommer helt ann på.

har du terget eller truet tigeren med å gå inn på den territorie så er det mennesket sin feil. men kommer den løpanes fra intet og blir skremt når den ser deg og biter da er det tigeren sin skyld.

Lenke til kommentar

flere ting:...

Alt som har med religion å gjøre, at man ikke kan tjene penger uten å måtte betale skatt/formueskatt(sistnevnte flere ganger av et beløp) og av en eller annen irriterende grunn at folk ikke kan svare på spørsmål de ikke har noen som helst grunn til å vite svare på...

Lenke til kommentar

-Jeg blir provosert når noen ikke respekterer hverandre på grunn av hudfarge eller religion. Som rasisme, blir så irritert at det er like før jeg kaster opp.

-Når folk tror at de er viktigere enn noen andre.

-At msn skal være så dårlig, ned noen ganger.

-Når en krig starter gjør det meg bare lei, sur, irritert og mange andre følelser. Som f.eks. Iraq Krigen.

-Bryting av menneske rettighter.

Endret av XzYLsiT
Lenke til kommentar

Idag ble jeg forbanna. Vi satt på Kunst og Håndtvark rommet og lagde leire vaser. Så kommer en av de "tøffe" gutta bort til der jeg sitter. Han skomper borti meg og jeg sier til han" se deg for a !". Han snur seg og svarer " Trenger ikke å værra frekk vettu!" og slår meg 5 ganger i skulderen. Jeg sier til han " Chill man!" og han svarer med 5 slag til. Kameraten min som sitter siden av meg sier til han "Vi prøver å jobbe her! Gå å jobb du å!". Svaret ble et slag i skulderen. Etter å ha slått går han og går tilbake til plassen sin... Provoserende :realmad:

Endret av ewok
Lenke til kommentar

Nå ble jeg glad, ser ut som om det er rimelige folk her, med gode meninger og grunner.

Spesielt at folk hater rasisme og nazisme, er så usansynlig sterkt imot rasisme og nazisme.

Endret av XzYLsiT
Lenke til kommentar

vet ikke om dette er skrevet før, men jeg hater når folk skraper av overflødig smør fra kniven og tilbake i boksen. smør skal ikke inneholde nugatti, smuler, syltetøy etc. En annen ting som irriterer meg er at Mercedecer og BMW´er så å si aldri kan bruke blinklys.

Lenke til kommentar
Idag ble jeg forbanna. Vi satt på Kunst og Håndtvark rommet og lagde leire vaser. Så kommer en av de "tøffe" gutta bort til der jeg sitter. Han skomper borti meg og jeg sier til han" se deg for a !". Han snur seg og svarer " Trenger ikke å værra frekk vettu!" og slår meg 5 ganger i skulderen. Jeg sier til han " Chill man!" og han svarer med 5 slag til. Kameraten min som sitter siden av meg sier til han "Vi prøver å jobbe her! Gå å jobb du å!". Svaret ble et slag i skulderen. Etter å ha slått går han og går tilbake til plassen sin... Provoserende :realmad:

angrep er det beste forsvar... hirr hirr... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...