Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Og om dere ikke lekeslåss, og du fikk bank, men læreren ga blaffen i stedet for å bry seg hadde det vært bedre? På skolen er det lærerene som bestemmer, på jobben er det sjefen som bestemmer, i butikken er det de som jobber i butikken som bestemmer. Dette er for å holde orden i hverdagen. Skjønte ikke helt vitsen med å være frekk med ham fordi han prøvde å forhindre det han kanskje trodde virkelig var en slåsskamp. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Folk som tror de har autoriteter, feks lærere. I dag kom jeg i konflikt med en lærer. Jeg sto og tulleslåsset med en god venn, og så kommer det en lærer. Han roper "HEI; STOPP DER!" Jeg kommer med den syrlige bemerkningen: "Når ble du autoritær, tror du vi vill høre på en som tror han er noe?" heldigvis kom jeg ut av det uten annmerkninger Tøffen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 -Folk som ikke er kreative nok til å ta et søk i google før de begynner å mase livskiten ut av andre folk. -Folk som bare skal ha og ha og ikke gi. -At en film jeg nettop har kjøpt ikke fungerer -At skjermkortet mitt enda ikke har komt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 folk som trur dem er så sinnsykt tøffe.. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg vil si mennesker. ikke fordi det er så "tøft", men fordi det i alle situasjoner som faktisk er ubehagelige/provoserende/teite/whatever kan, på et eller annet vis, skyldes på mennesker og måten ting rett og slett er på. tenk så mye bedre verden hadde vært uten mennesker..! men, derimot, hvis vi fjerner hele vår eksistens, så blir jo alt relativt kjedelig, da. konklusjon: mennesker er crap. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvis en tiger biter deg i halsen midt i jungelen er det ikke mennesker sin feil. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Uten lidelse og smerte hadde vi ikke merket at vi hadde det bra. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 også sant. men vi er ikke 100% ansvarlige for alt denne smerten selv.... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Folk som tror de er så kule fordi de går med rosa bånd rundt hodet.. : Endret 8. mars 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Rassister, folk som ikke lager ny saft når det er tomt og Raidmax Cobra kabinettet! Har en lang liste, men orker ikke skrive nå.. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Folk som egentlig kjenner deg men ikke hilser er jævli provoserende. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Folk som tror de er så kule fordi de går med rosa bånd rundt hodet.. : Er det Oslo-sosser det er snakk om? Hehe, de provoserer ikke meg, men npe nytt som irriterer meg: Når man har totalt rett i en sak og en lærer tar feil, og denne læreren later som han/hun ikke hører deg osv. Det er irriterende! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) - Folk som er mer fullkommet enn meg! - Fjortisjenter som trur de er så kule fordi de tror de er så kule når de henger på Storsenteret (som nettopp åpnet her i namsos) - Smsspråk (som jeg har laget en tråd om tidligere) - Britney Spears og andre popartister som spiller på sex, og ser ut som satan selv uten sminke! Britney, Christina, Avril, Cameron, Pamela og Oprah! - Folk som hater metall! - Kristlig folkeparti! - Påstander om at voldelige dataspill er grunnen til ungdomsvold! - Rasister - En jente i klassen som heter Marthe! - En gutt i klassen som heter Petter! Kanskje jeg skriver mye fordi om provosering jeg sto med feil bein i dag, men... men! Endret 8. mars 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
notalive Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Andre ting som provoserer meg er - Kunst - Dagens samfunn - Smsspråk som ble nevnt - Orddelingsfeil: Kyllingbiter Kylling-biter Kylling biter - Folk med dårlig selvtillitt - Folk som ikke liker matematikk - Kroppsøvning - 56k modem - ISDN - Det at ingen prioriterer bredbånd her jeg bor - At folk provoserer meg - Nynorsk - Ellers alt Larzemannen nevnte EDIT: kom på mer, lurer på om det er like mye positivt Endret 8. mars 2005 av notalive Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Folk som enda ikke har forstått dette med EU, og stemmer i mot uten å ha satt seg spesielt inn i det... MØØØØØØ! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) - Påstander om at voldelige dataspill er grunnen til ungdomsvold! Slike påstander er det jo noe i. Er vel ingen som påstår at det er hele grunnen. Edit: Ontopic: Noen få ting som jeg kom på som er provoserende: -ungdommer som tror de kan gjøre alt på skolen, få kjeft, ikke tåle det og så si "læreren har ingen autoritet" -Folk som ikke kan ta feil og som dermed må komme med dumme unnskyldninger -Mobbing -Maktesløshet Endret 8. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 blitz, hjemmesiden til rv. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Folk som enda ikke har forstått dette med EU, og stemmer i mot uten å ha satt seg spesielt inn i det... Verre å ikke sette seg inn i det og stemme mot, enn motsatt. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg blir provosert av sånne frekke folk som trur de er no.. Er ikke alle noe? nei Hva er å tro en er noe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå