Gå til innhold

Hva provoserer deg?

royale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeez, snakk om hykleri.

Hvis jeg nevner at jeg ikke liker muslimer er jeg rasist, men hvis jeg sier kristne er jeg "inn". Noengang tenkt på at de fleste kristne er mennesker du ikke vet er kristne fordi de ikke slenger religionen rundt seg? Jeg blir òg provosert av Jehovas Viter klokken 0700 på en lørdag, og det er noen "avdelinger" av kristendommen som jeg mener er litt for konservativ (dette gjelder islam og andre religioner òg), men å generalisere på den måten noen av dere gjør gjør dere minst like lite tolerant som "så godt som alle kristne".

Let it be known: jeg syns dere er latterlig.

Lenke til kommentar
-Folk som trur dem er kammerata mine, men som jeg egentlig synes er noen skikkelige rasshøl.

-Folk som alltid skal imponere. Jeg gir vel en blank faen i om du kan stå på vannski på henda. Gå å plag noen andre, din dritt.

:thumbup::thumbup: vet ikke om jeg kunne sagt det bedre selv :thumbup::thumbup:

Jentene i klassen min  :mad:

jentene i klassen min er også noen idioter. 15/16 og oppfører seg som skikelige fjortisser. begynt ei ny oslo jente i klassen her om dagen og da skal alle jentene i klassen herme etter henne (hun kommer i fra Oslo og er mye "kulere" en oss som bor på landet.)

* diltere, de som dilter etter deg og gjerne er feite og stygge (har en i klassen, og ler stygt gjør han også, også kommer han når vi står å snakker og begynner å le og liksom "er med i gjengen", selv om han ikke har snavla på hva vi snakker om... juling skulle han hatt)

har en slik en i klassen jeg også.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

skoledataene provoserer meg! For ræva til å bruke win2k, tar 5 sek å skrive en bokstav!!!

Andre som provoserer meg er innvandrere som tror de eier bussen/gata.

Mamma og pappa.

Wannabe kule som skal drite deg ut når det er fler tilstede, men skal være skikkelig kompis når man er alene.

Folk som kommer med ting som ikke har noe med saken å gjøre i en diskusjon (dårlig eksempel: cs 1.6 er best fordi jeg har sett HeatoN filmen, og han eier)...

Lenke til kommentar
* diltere, de som dilter etter deg og gjerne er feite og stygge (har en i klassen, og ler stygt gjør han også, også kommer han når vi står å snakker og begynner å le og liksom "er med i gjengen", selv om han ikke har snavla på hva vi snakker om... juling skulle han hatt)

Har også en sånn i klassen. men han er ikke feit.. veldig tynn faktisk. han har sluttet å dilte etter meg da...

Lenke til kommentar

Har også en sånn i klassen. men han er ikke feit.. veldig tynn faktisk. han har sluttet å dilte etter meg da...

en i klassen min på ungdomsskolen som byttet skole pga han diltet... da er det litt ille... :cry:

Lenke til kommentar

jeg blir provosert av sånne frekke folk som trur de er no,

tapere som tror de er med i gjengen,

utaknemmelige folk, politi som tror de eier gata og styrer landet og missbruker den lille makta de har og appåtil truer deg, lærere som tror de har masse makt, pedo rektoren på skolen,

folk over 20 som truer 15-16 åringer med å "banke" dem men allikevel ikke tørr å møte opp,

og rett og slett alle former for folk som trur de er no

Lenke til kommentar

annmerkniger :( kommer til og få nedsatt i år også

folk som tar alle under en kam.

folk som åpenbart prøver og stjele ifra deg

spam/reklame OL.

det finnest ingen tidsmaskin. [whine]"jeg vil dra på TG nå"[/whine]

når noen tror de er kule (somoftest stemmer ikke det)

ustabil internett linje

alt for kort døgn

skrivefeil som sniker seg inn

og mye mye mer. men nå må jeg legge meg. God natt

Endret av MagE
Lenke til kommentar

Folk som tror de har autoriteter, feks lærere. I dag kom jeg i konflikt med en lærer. Jeg sto og tulleslåsset med en god venn, og så kommer det en lærer. Han roper "HEI; STOPP DER!" Jeg kommer med den syrlige bemerkningen: "Når ble du autoritær, tror du vi vill høre på en som tror han er noe?" heldigvis kom jeg ut av det uten annmerkninger :)

Endret av Tready
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...