Gå til innhold

Hva provoserer deg?

royale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

folk som tror de er mye bedre enn alle andre (i ett eller annet, eller bare generelt).

folk som prøver å fortelle andre hvordan de må være og hva de må like. (-->) foreldre som bestemmer hvordan barna deres skal være og oppføre seg, i for stor grad.

Lenke til kommentar
Ewok: Herregud, hvor dum i hodet er du? Skulle tro han du prater om har mer vett enn deg, men når jeg ser på skrivemåten deres skjønner jeg at dere begge to må ha slått til på lobotomer to, betal for én.

DU som har lagt han i lista di, så bare slett/blokk han og stfu.

skal slette ham! takk for tipset! :thumbup:

Lenke til kommentar
det er utrolig gøy å provosere "A4" mennesker meg å f.eks gå med litt unormalt/upassende tøy.

Det er noe sykt gøy! Jeg har en bukse som jeg har klippet opp mange hull i og "sydd" sammen hullene igjen med sikkerhetsnåler. Når jeg går med den, en Dimmu Borgir eller Slipknot t-shorte og et nagleband så blir du automatisk satanist eller gother! Meget sært synst nå jeg, folk aner ikke hva de snakker om... :!:

Lenke til kommentar

Hva som irriterer meg? Som så mange andre i denne tråden har påpekt: Dumme, stygge bimboer som tror de er så forbanna deilige å kan få hvem/hva de vil sålenge de peker på det. Forbanna nek som er robbet for alt som heter iq. Satan å satan, jeg blir provosert bare av å skrive om dem. :no:

Lenke til kommentar

wannabe's provoserer meg. sånne som trur de er kule og kan gjøre hva de vil med hvem de vil. f.exs. en som går bort til meg og slenger armen over nakken min og trur at han er så kamerat. da blir jeg iritert og sier det rett ut at han skal pelle seg vekk, men han tar det som en "spøk" skjønner det ikke liksom.

EDIT; litt vanskelig å forklare

Lenke til kommentar
wannabe's provoserer meg. sånne som trur de er kule og kan gjøre hva de vil med hvem de vil. f.exs. en som går bort til meg og slenger armen over nakken min og trur at han er så kamerat. da blir jeg iritert og sier det rett ut at han skal pelle seg vekk, men han tar det som en "spøk" skjønner det ikke liksom.

EDIT; litt vanskelig å forklare

skjønner deg.

Lenke til kommentar

jeg har eldre mennesker som klager over ungedommer. De som kommer med argumenter som at de opplevde krigen. meste parten av den norkse befolkningen gjorde ikke en dritt under krigen.

+kristne :thumbdown:

+rasister dvs frp folk osv :thumbdown:

+ pensjonister i spania fordi de ikke liker innvandrere men er det selv :thumbdown:

takk for meg

PS: jeg liker heller ikke folk som klager på skriveleif :whistle::mad:

Lenke til kommentar

-Folk som trur dem er kammerata mine, men som jeg egentlig synes er noen skikkelige rasshøl.

-Folk som alltid skal imponere. Jeg gir vel en blank faen i om du kan stå på vannski på henda. Gå å plag noen andre, din dritt.

-Narsisister.

-Kristne. Dummere gjeng med inntørka og innavla gledesdrepere og meningsnarsisister skal du faen meg leite lenge etter.

Lenke til kommentar
-Kristne. Dummere gjeng med inntørka og innavla gledesdrepere og meningsnarsisister skal du faen meg leite lenge etter.

kunne ikke sagt det bedre selv :thumbup: kristne :thumbdown:

Sikker på at dere ikke mener konservative kristne? :hmm:

Lenke til kommentar

kunne ikke sagt det bedre selv :thumbup: kristne :thumbdown:

Sikker på at dere ikke mener konservative kristne? :hmm:

Helt sikker.

Lenke til kommentar

* idiotene som sitter på skolebussen min og snuser til de spyr i søppelbøttene (de er vel 14 eller noe sånnt, år assa..)

* folk som ikke har respekt for andre folk...

* skatere

* dårlig internettlinje :p

* alle som liker sånne teite band som plutselig er "inn", sånn som kaisers orkester... :thumbdown:

* sosialister som ikke ser noe annen mulighet enn sosialismen og tror det er det beste!

* de som styrer dette landet med bind for øynene...

sikkert flere også..

eidt: la flere til lista :D

* provosert av dumme folk, sånne som tror at flertallet alltid har rett...

* kristne (heldigvis ikke alene om dette)

* diltere, de som dilter etter deg og gjerne er feite og stygge (har en i klassen, og ler stygt gjør han også, også kommer han når vi står å snakker og begynner å le og liksom "er med i gjengen", selv om han ikke har snavla på hva vi snakker om... juling skulle han hatt)

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...