Der Kommissar Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Si det til de. Forklar hvor utrolig teite de er og alt du har på hjertet, så kan jeg love deg de blir stille, før de begynner å klage over deg, men det driter du i... Hehe, har prøvd, og jeg skal love deg at det ikke setter dem på plass! Det blir som å helle et badekar med bensin på et allerede gigantisk bål Tror nok den eneste måten å få dem til å holde kjeften er ei hagle; *click, click* Usj, skrive-Hufsa Endret 5. mars 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
paroa Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Provoserende! Enig!! han der er den som provoserer mest av alle jeg veit om... og jeg kjenner'n ikke engang!!! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Akkurat det jeg hadde tenkt å syte om! Klassen min er stappa med sånne... Og noe av det teiteste er at de tror de er så forbanna voksne siden de drikker nesten hver helg osv... Hver eneste jævla time bråker de med høylytte hyl og latter, uten å få kjeft/anmerkninger for det. Minst en gang i uka når en lærer ikke er på klasserommet roper de ut "Bjørnar! Hahahaha, arme fyr" og liknende, slik de har holdt på med siden ifjor høst. Denne Bjørnar er en paraolympicsseiler uten armer. Kjempegøy... Dessuten skal de alltid ha rett og det er nytteløst å diskutere med dem, for det ender bare med at de roper og bærer seg. Og som tidligere nevnt tror de at de er så utrolig vakre og "hotte", men selv en "drag queen" er mer å foretrekke! Åh, fy faen de er irriterende! Faen Michael, du stjelte ordene mine mer høylytt latter skal du lete lenge etter, vist noen sier noe de karaktiserer som artig hører vell ca hele skolen latteren demmes! Det var i ikke artig en gang! En annen ting som provoserer er folk som ikke kan foskjell på hvem/hvilket/hvordan osv. Hvordan kan folk klare å skrive "hvem skjermkort er best?". Har ikke noe spesielt imot skrivefeil, har en del av de selv, men akkurat det med "hvem data" osv er utrulig irriterende! Siste tingen jeg skal nevne her som provoserer meg er folk osm er redd for å vise sin egen smak innenfor forskjellige ting som f.eks musikk. De går rundt og stapper mp3 spillerene sine fulle av musikk de kun hører på siden de andre gjør det, når de kommer på LAN osv og alle ser hvordan musikk de har på pc'en har de alltid en unnskyldning for hvorfor de har så mye musikk av en helt annen sjanger! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Provoserende! det vart lit uklart til meg, hva var det han(eller hun) kalte seg`? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bedrevitere som skal belære og alltid ha rett, og aldri slutter å kvervulere. Ja, de fins her på forumet, og de provoserer. Det samme gjelder maktsyke mennesker som ikke ønsker noe annet i verden enn å bli moderator og plage de han/hun ikke liker. De som mishandler dyr. De som mishandler barn. Falsk latter, når du sier noe halvveis morsomt og andre ler en tørr likegyldig ekkel latter, åpenbart for høflighet. Fysj! Snø. Menneskets stadig voksende ondskap, griskhet og likegyldighet. Plakk. Prisnivået på software. Priser generelt. Fordelingen av penger i verden. Mye mer. Vakkkert! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Provoserende! det vart lit uklart til meg, hva var det han(eller hun) kalte seg`? Så du ikke det på bildet? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Provoserende! det vart lit uklart til meg, hva var det han(eller hun) kalte seg`? Trykk på det Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 utaknemlige folk.. og innvandrere som henger i byen og "eier" verden Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) utaknemlige folk.. og innvandrere som henger i byen og "eier" verden Folk som tror at innvandrere "eier" verden. Endret 5. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 blir så forbanna på han rasisten! så ifra til han på msn! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Han vet jo tydeligvis ikke at det ikke heter Klu Klux Klan, så... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 ewok: Hvor gammel er egentlig fyren? Er han wannabe rasist eller er han det? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 blir så forbanna på han rasisten! så ifra til han på msn! Lage en lite petition online mot han? Hadde vert fett Jeg kjenner jeg blir sint av å se slik latterlig oppførsel! Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 ewok: Hvor gammel er egentlig fyren? Er han wannabe rasist eller er han det? han er 17 år, og han er en rasist. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jaja, han kommer ikke langt med den holdningen Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Firefox-troll provoserer meg voldsomt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) ewok: Erh.... synes ikke du har valgt den beste måten å snakke imot rasister på. Man bør heller overbevise dem enn å skjelle dem ut vettu... på en annen side så har eg full forståelse for hvordan du reagerer.... rasisme er helt jævlig. Endret 5. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ewok: Herregud, hvor dum i hodet er du? Skulle tro han du prater om har mer vett enn deg, men når jeg ser på skrivemåten deres skjønner jeg at dere begge to må ha slått til på lobotomer to, betal for én. DU som har lagt han i lista di, så bare slett/blokk han og stfu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå