Gå til innhold

Hva provoserer deg?

royale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En jeg kjenner er så jævla rasistisk!

Har så lyst til å riva av ham hodet og pælme det i dass! :realmad:

Folk som han er bare drittsekker...

Han der var ille!!! hvor gammal er han? skal jeg dø da siden jeg liker en som er "mørk"? han får komme å møte meg da, så skal vi se :!:

Lenke til kommentar

Raggere, gothere, ekle jenter, øre-propper, folk som ikke liker kaffe (Er koffein vrak), folk som sier de liker øl, men tåler det egentlig ikke, raggere, rappere, ''wannbe satanister'', folk som kler seg i svart fordi de tror de er grimme og tøffe og løgnere. :hrm:

Lenke til kommentar
De som går allmenfag og kaller meg bleieruss (elektrikker), jeg har nå i det minste en utdanning mens de går 3 år uten å få noe serlig igjen for det...

Vel, de får jo studert på universiteter og slikt ;)

Ja, ja, da kan det nå være greit, men det hadde vært utrolig teit av meg å gå allmen for så å utdanne meg til elektrikker ;)

Så derfor irriterer det meg :yes:

Lenke til kommentar
Raggere, gothere, ekle jenter, øre-propper, folk som ikke liker kaffe (Er koffein vrak), folk som sier de liker øl, men tåler det egentlig ikke, raggere, rappere, ''wannbe satanister'', folk som kler seg i svart fordi de tror de er grimme og tøffe og løgnere. :hrm:

ørepropper?

Lenke til kommentar

Det er faktisk mye som provoserer meg. Her kommer en liten liste:

-Guttene på fitnessen som "overtar" alt treningsutstyret, ja selv hele treningslokalet.

-Programlederne for Idol. Gud hvor talentløse de sjelene er.

-Jenter som leker med følelsene til godtroende og snille gutter.

-Mennesker som tror de er bedre enn meg bare fordi de for eksempel gjør det bedre på skolen.

-Elevene i IDB klassene på skolen. De bråker og ødelegger all undervisningen i blandt annet mattetimene.

-Lærere som ikke tar hensyn til elevers problemer.

-Foreldre som sender med barna sine øl og rusbrus, slik at de ikke skal drikke noe farlig slik som metanol.

-Veslevoksene oppstadsnasige jenter som skal fortelle meg hvordan jeg skal leve livet mitt.

-Venner som sier de er venner, men som snur ryggen til deg for et godt ord.

Lenke til kommentar

Jeg blir provosert av folk som er store i kjeften, men holder kjeft med en gang en slår de og de ikke våger og yppe tilbake. Og MANGE av trafikk reglene i norge, og folk som "sender" flere folk etter en som har banket han. :hrm: det er feigt det. Liker ikke folk som skryter seg selv opp i skyene heller, eller jenter som tror de er så jævla (unnskyld utrykket) fine, mens de er styggere en ja..gud veit. og hyper kristne folk som ser stygt på deg bare pga. man har piercing,farget hår, går uten t-shorte eller noe slikt. Missliker også fotball fans som blir drit forbanna og ødelegger kamper. Og "gjenger" som "banker" folk på skoler,gater osv. og folk som truer, men gjør ikke en dritt alikvell. kunne ha forsatt i uendlighet...

:) ble litt mye sånn slåss ting..

mvh Erik_s

Endret av Erik_s
Lenke til kommentar
eller jenter som tror de er så jævla (unnskyld utrykket) fine, mens de er styggere en ja..gud veit.

Akkurat det jeg hadde tenkt å syte om! Klassen min er stappa med sånne... Og noe av det teiteste er at de tror de er så forbanna voksne siden de drikker nesten hver helg osv... Hver eneste jævla time bråker de med høylytte hyl og latter, uten å få kjeft/anmerkninger for det. Minst en gang i uka når en lærer ikke er på klasserommet roper de ut "Bjørnar! Hahahaha, arme fyr" og liknende, slik de har holdt på med siden ifjor høst. Denne Bjørnar er en paraolympicsseiler uten armer. Kjempegøy...

Dessuten skal de alltid ha rett og det er nytteløst å diskutere med dem, for det ender bare med at de roper og bærer seg. Og som tidligere nevnt tror de at de er så utrolig vakre og "hotte", men selv en "drag queen" er mer å foretrekke! Åh, fy faen de er irriterende! :realmad:

Jeg kan sikker liste opp masse mer irriterende om de ekle strykebrettene (hehe, quote fra min vise fetter :D), men det vil jeg spare dere for.

Ps. En annen ting som er irriterende er "moterockere". Det vil si folk som hører på rock som er på mote å høre på. Dere skjønner sikkert hva jeg mener! Disse overnevnte beistene er forøvrig slike.

Lenke til kommentar
Raggere, gothere, ekle jenter, øre-propper, folk som ikke liker kaffe (Er koffein vrak), folk som sier de liker øl, men tåler det egentlig ikke, raggere, rappere, ''wannbe satanister'', folk som kler seg i svart fordi de tror de er grimme og tøffe og løgnere.  :hrm:

ørepropper?

Ja, når folk har minidisk eller noe lignende på fult volum i timen med ørepropper og ørepropper lekker ikke lite lyd heller. (prater om billige jævler) Jeg har rivi ett par i to biter. ;)

Lenke til kommentar
eller jenter som tror de er så jævla (unnskyld utrykket) fine, mens de er styggere en ja..gud veit.

Akkurat det jeg hadde tenkt å syte om! Klassen min er stappa med sånne... Og noe av det teiteste er at de tror de er så forbanna voksne siden de drikker nesten hver helg osv... Hver eneste jævla time bråker de med høylytte hyl og latter, uten å få kjeft/anmerkninger for det. Minst en gang i uka når en lærer ikke er på klasserommet roper de ut "Bjørnar! Hahahaha, arme fyr" og liknende, slik de har holdt på med siden ifjor høst. Denne Bjørnar er en paraolympicsseiler uten armer. Kjempegøy...

Dessuten skal de alltid ha rett og det er nytteløst å diskutere med dem, for det ender bare med at de roper og bærer seg. Og som tidligere nevnt tror de at de er så utrolig vakre og "hotte", men selv en "drag queen" er mer å foretrekke! Åh, fy faen de er irriterende! :realmad:

Jeg kan sikker liste opp masse mer irriterende om de ekle strykebrettene (hehe, quote fra min vise fetter :D), men det vil jeg spare dere for.

Ps. En annen ting som er irriterende er "moterockere". Det vil si folk som hører på rock som er på mote å høre på. Dere skjønner sikkert hva jeg mener! Disse overnevnte beistene er forøvrig slike.

Si det til de. Forklar hvor utrolig teite de er og alt du har på hjertet, så kan jeg love deg de blir stille, før de begynner å klage over deg, men det driter du i... :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
En jeg kjenner er så jævla rasistisk!

Har så lyst til å riva av ham hodet og pælme det i dass! :realmad:

Folk som han er bare drittsekker...

Han der var ille!!! hvor gammal er han? skal jeg dø da siden jeg liker en som er "mørk"? han får komme å møte meg da, så skal vi se :!:

Han er 17 år, jeg er 15 da, men møter jeg han kommer jeg til å kneen mitt i balla.

Endret av ewok
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...