Dragon Hunter Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Wannabe-gangstere provoserer meg... Wannabe-antichrist folk provoserer også. Endret 12. februar 2005 av superseven Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Mye, men noen av de tingene som provoserer meg mest er folk som ikke liker musikken og musikksmaken min. Folk kaller meg syrehue og andre ting kun fordi jeg liker trance, techno o.l. musikkstiler. Så spør jeg om grunnen, og da sier de at alt høres likt ut. Hadde de satt seg ned og faktisk hørt på sangene i stedet for å være så jævla kritiske hele tiden, og skru av musikken så fort de hører det er trance, så kunne de kanskje hørt at det ikke er likt, og kanskje også like den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 <erkemoderatormodus> Dårlige emnefelt... </erkemoderatormodus> En ting som faktisk provoserer meg er komma før "og". Vet det går an og at de fleste (?) skriver det, men for meg blir det helt ulogisk. Smør på flesk. Prøver å vende meg til det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ting som provoserer meg er folk som hører på en type musikk og som skal slenge drit om andre musikk sjangre. Dette provoserer meg noe så inni HELVETE!! Ellers så blir eg provosert av folk som mener enkelte ting skal være forbudt/ulovlig fordi de ikke liker det/er redd det. Ellers er det så mye men gidder ikke å ramse opp. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Dette er det jeg blir mest provosert av akkurat nå. Til tross for dette har regjeringen nå lagt frem et forslag til ny lov som gjør det å legge inn egen musikk, kjøpt på ærlig vis, på din egen MP3-spiller forbudt. Tanken bak er at når man går i platebutikken, kjøper man ikke rett til å høre på musikken, men man kjøper rett til å høre på musikk fra et eksplisitt eksemplar. Heia Norge Lenke til kommentar
Vintar Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Jeg håper virkelig det der bare er et forslag, det bør modifiseres før det går igjennom ihvertfall. Makan til tull skal man lete lenge etter. EDIT: En ting som irriterer meg er når folk snakker til meg når jeg våkner. Ihvertfall når folk = foreldre. Tar meg 30-60 min før jeg er klar for å høre på alt maset og får bare en dårlig start på dagen hvis jeg ikke er våknet før det begynner. Endret 12. februar 2005 av Vintar Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Når jeg er sur og sier til folk "hold kjeft, jeg blir bare surere for hvert ord du sier", og så fortsetter de å snakke. (Gjelder stort sett mutter og fatter da.) Folk som hører på sykt dårlig musikk i de minst lydisolerende hodetelefonene ever. Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) En ting jeg hater er når folk hever bakskjermen på TS'er slik at den står rett opp! Det er så forbanna stygt! En ting til: hypokondere Endret 12. februar 2005 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hater folk som tror de er verdensmestere i alt mulig. greit, kan være bra med god selvtillit, men det får da være måte på. Har en i klassen mao. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg blir lett provosert av folk som mener alle folk burde holde lav profil, og gå med hodet bukket. Hva andre folk gjør i den grunn har ikke de noe med i det hele tatt, lik det eller ikke, men IKKE gjør noe med det Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 - Folk som ikke leser det første innlegget i et emne. - Boken "A Catcher in the Rye." - Postcounthorer. +++ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 - Boken "A Catcher in the Rye." Digg, digg, digg bok. Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 En jeg kjenner er så jævla rasistisk! Har så lyst til å riva av ham hodet og pælme det i dass! Folk som han er bare drittsekker... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Lange, fjortissaktige MSN-nick Usannheter http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/musikk/article344844.ece Kristin Clemmet SMS-språk kombinert med ekle skrivefeiler, dialekt og "shøleskap"-aktige greier... Å sykle i 17 minusgrader uten noe på øra. (Jeg hadde lyst til å kaste meg i grøfta og dø.) Broren min. Mye annet. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Folk som hater alt for mange ting uten en virkelig god grunn. Slenger meg på den, jeg. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Blir veldig provosoert og sur!! når folk juger til meg, da spesielt gode venner! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Rasisme Nazisme Relegiøs Fanatisme(egentlig fanatisme generelt) Samlebånd, formelbasert, irriterende, elendig popmusikk. Ting som provoserer meg er folk som hører på en type musikk og som skal slenge drit om andre musikk sjangre. Dette provoserer meg noe så inni HELVETE!! Er tildels enig Dvs. eg hater ikke pop som sjanger, men liker ikke folk som lager musikk som har en fengende "hook" og det er alt bare for å tjene seg dritings rike. Skal være sagt at alle store sjangre dessverre har noen som lager slik kjip musikk. Blir veldig provosoert og sur!! når folk juger til meg, da spesielt gode venner! Heh, når "venner" gjør slikt mot meg så ser eg ikke på dem som venner lenger... Endret 4. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Denne kisen provoserer meg vilt, en så trangsynt kis burde dra litt rundt verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå