Gå til innhold

Hva provoserer deg?

royale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye, men noen av de tingene som provoserer meg mest er folk som ikke liker musikken og musikksmaken min. Folk kaller meg syrehue og andre ting kun fordi jeg liker trance, techno o.l. musikkstiler. Så spør jeg om grunnen, og da sier de at alt høres likt ut. Hadde de satt seg ned og faktisk hørt på sangene i stedet for å være så jævla kritiske hele tiden, og skru av musikken så fort de hører det er trance, så kunne de kanskje hørt at det ikke er likt, og kanskje også like den ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

<erkemoderatormodus>

Dårlige emnefelt...

</erkemoderatormodus>

En ting som faktisk provoserer meg er komma før "og". Vet det går an og at de fleste (?) skriver det, men for meg blir det helt ulogisk. Smør på flesk. Prøver å vende meg til det.

Lenke til kommentar

Ting som provoserer meg er folk som hører på en type musikk og som skal slenge drit om andre musikk sjangre. Dette provoserer meg noe så inni HELVETE!! :realmad:

Ellers så blir eg provosert av folk som mener enkelte ting skal være forbudt/ulovlig fordi de ikke liker det/er redd det.

Ellers er det så mye men gidder ikke å ramse opp.

Lenke til kommentar

Dette er det jeg blir mest provosert av akkurat nå.

Til tross for dette har regjeringen nå lagt frem et forslag til ny lov som gjør det å legge inn egen musikk, kjøpt på ærlig vis, på din egen MP3-spiller forbudt. Tanken bak er at når man går i platebutikken, kjøper man ikke rett til å høre på musikken, men man kjøper rett til å høre på musikk fra et eksplisitt eksemplar.

Heia Norge :no:

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig det der bare er et forslag, det bør modifiseres før det går igjennom ihvertfall. Makan til tull skal man lete lenge etter. :hrm:

EDIT: En ting som irriterer meg er når folk snakker til meg når jeg våkner. Ihvertfall når folk = foreldre. Tar meg 30-60 min før jeg er klar for å høre på alt maset og får bare en dårlig start på dagen hvis jeg ikke er våknet før det begynner.

Endret av Vintar
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Rasisme

Nazisme

Relegiøs Fanatisme(egentlig fanatisme generelt)

Samlebånd, formelbasert, irriterende, elendig popmusikk.

Ting som provoserer meg er folk som hører på en type musikk og som skal slenge drit om andre musikk sjangre. Dette provoserer meg noe så inni HELVETE!! :realmad:

Er tildels enig :p

Dvs. eg hater ikke pop som sjanger, men liker ikke folk som lager musikk som har en fengende "hook" og det er alt bare for å tjene seg dritings rike. Skal være sagt at alle store sjangre dessverre har noen som lager slik kjip musikk. :(

Blir veldig provosoert og sur!! når folk juger til meg, da spesielt gode venner!

Heh, når "venner" gjør slikt mot meg så ser eg ikke på dem som venner lenger...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...