mongojarle Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 det som også provoserer meg (har postet en liste før her) er folk man diskuterer med som bare HAR rett uansett... de er ikke åpene for at de kanskje har en ørliten feil, eller at alt de sier er på trynet... de bare har rett uansett... snakket med en i stad, og han visste plutselig hva som var best for meg og alt visste han... tullingen! Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jevnaldrene (17) som får seg unger når de absolutt ikke klarer å ta vare på seg selv engang. Folk som ikke tar seg tid til rettskriving på msn, forum osv, bedrevitere, bortskjemte ungdommer som tror alt skal komme på sølvfat. Det er sikkert mye mer, men akkurat dette som falt inn akkurat nå.. EDIT: RAPPERE, jeg takler dem ikke, forpester musikkverden og alt rundt dem. EDIT2: folk som står i veien i smale ganger (eller teite kunder som tjatrer ivei foran kassa når det er masse kø, og de har fått varene og har betalt) Endret 15. mars 2005 av henrik^ Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 RAPPERE, jeg takler dem ikke, forpester musikkverden og alt rundt dem. eminem/D12 går an men resten "forpester" musikkverdenen EDIT: bønder i kamp går også ann. men alle har vell forskjellige meninger. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Folk som sier "For det første......" og ALDRI sier "for det andre"! Folk som sier "Enten..." og ALDRI "eller" Lenke til kommentar
chris Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Folk som kun tenker på seg selv og ingen andre Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Folk som skal ha rett hele tida.. og hvis de har feil så skal de fortsatt ha rett.. også de som går alt for sagte og blir nærmest sur hvis du må gå forbi og nesten må dytte de av veien for å komme fram. masse mer på lager. Edit: folk som sier at jeg må roe ned og at jeg er skikkelig sur hvis jeg virker litt morra gretten. det er provoserende det. Endret 15. mars 2005 av Gohan Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 at samma dama sier Hei 20 ganger iløpet av 1 skoletime til meg da burdet det ringe en bjelle? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 at samma dama sier Hei 20 ganger iløpet av 1 skoletime til meg da burdet det ringe en bjelle? Hit it! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 at samma dama sier Hei 20 ganger iløpet av 1 skoletime til meg da burdet det ringe en bjelle? Hit it! Hull er hull, og der det er hull er det håp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Folk som sykler i veien og ikke på forauet.. HVA FAEN ER VITSEN ? Folk som går i militærklær når dem da altså ikke går i militæret! Ser spes jenter går en del med militærbukser! Noe som provoserer meg Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Folk som synest at gutter/menn med langt hår er femi provoserer meg. Kvinner med kort hår som sier at menn ikke skal ha langt hår provoserer meg også. Fjortiser som tror at den som klarer mest armhevinger er sterkest provoserer meg. Det som i tillegg provoserer er at flere av dem tror at en som klarer 10 kg og 30 reps, er sterkere enn en som klarer 100 kg 1rm. Og Valgerd... Hun provoserer meg grenseløst! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 folk som generellt gjør ting på en måte slik at de skal få mer oppmerksomhet. pubis punk. være seg blink 182, good charlotte, sum 41 osv. forbinner folk som hører på sånnt med fjortisser med ekstremt lite livserfaring. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Folk som går i militærklær når dem da altså ikke går i militæret! dude....har du PRØVD militær bukse?... Har kjøpt meg en på Armyshop, helgrønn, den er driiiiitdigg, og har akkuratt passe med lommer (jeg går med en del ting ) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Folk som går i militærklær når dem da altså ikke går i militæret! dude....har du PRØVD militær bukse?... Har kjøpt meg en på Armyshop, helgrønn, den er driiiiitdigg, og har akkuratt passe med lommer (jeg går med en del ting ) Jo, men det er jo ikke sånn camobukse. Edit: Hvis det var det Lemen tenkte på da. Endret 6. april 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå