oddis89 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 2. Pakkis blir ofte brukt om folk som ikke er pakistansk. endelig noen som skjønner det!! jeg skulle akkurat til å lage et innlegg.. Normenn kan ikke forskjellen mellom en somalier og en pakistaner. For oss er det visst bare pakkis, eller svarting.. (visse untak ) jeg bruker ikke pakkis. skrev bare pakkis i exempelet. bruker svarting (farget på skolen) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Dyremishandlere, idol-deltagere fra Vennesla, og idioter generelt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Pakkiser som tror de er verdensmester og bare er ute for å lage bråk. Da får jeg, selv om jeg absolutt ikke er en person som oppsøker bråk, lyst til slå dem ned alle sammen. Men hvis det ikke er en 'pakkiss' da er det helt greit at han tror han er verdensmester og er bare ute etter å lage bråk...?... Lenke til kommentar
royale Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Pakkiser som tror de er verdensmester og bare er ute for å lage bråk. Da får jeg, selv om jeg absolutt ikke er en person som oppsøker bråk, lyst til slå dem ned alle sammen. Men hvis det ikke er en 'pakkiss' da er det helt greit at han tror han er verdensmester og er bare ute etter å lage bråk...?... jeg syns utlendinger er greie folk jeg. Artig med litt annen kultur her i Norge. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg synes det er provoserende at folk kaller meg wannabe dj bare fordi jeg spiller musikk på en ungdomsklubb =/ Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Pakkiser som tror de er verdensmester og bare er ute for å lage bråk. Da får jeg, selv om jeg absolutt ikke er en person som oppsøker bråk, lyst til slå dem ned alle sammen. Men hvis det ikke er en 'pakkiss' da er det helt greit at han tror han er verdensmester og er bare ute etter å lage bråk...?... sa han noe om det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Å spesifisere vil også si å ekskludere, er du ikke enig? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Dyremishandlere, idol-deltagere fra Vennesla, og idioter generelt. Jåoron Steiannsen? Hun er jo morsom Og hun kan jo synge. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 de som plaga meg i 7 år på barneskolen Lenke til kommentar
royale Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 de som plaga meg i 7 år på barneskolen may they burn in hell... (hadde det samme problemet i 2 år) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=270149 Det irriterer meg jævlig Kvifor ikkje sende han heim i ei kiste? eller bare grave han ned her... Da kunne vi i allefall nytta næringstoffene av han. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg blir rett og slett provosert av "gothere", takler det bare ikke. Enig Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 alle mobber skrvingen min her i forumet. i signaturen min står det klar og tydelig "Master of skrivefeils" Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hater folk som går sakte foran meg, folk som stopper rett foran en rulletrapp og begynner og snakke, og for all del, tullinger som ikke gidder å bruke blinklys, de 3 tinga der gjør meg rett og slett kok forbanna! Noe som ellers er vansklig og få meg til å bli! Lenke til kommentar
chris Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hater folk som går sakte foran meg Det der er noe jeg irriterer meg veldig over også. Men en ting som provoserer meg noe utrolig er når folk kommer med en eller annen frekkhet hvis du viser at du faktisk kan noe i timene. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Folk som du gjør haugesvis av tjenester for! Og en halvtime etterpå så ha de glømt det! Den er fin.. Lånte bort busskortet mitt til en kar, siden han ikke hadde penger, det tok 3 uker til jeg fikk det tilbake, og da måtte jeg komme og hente det selv, det er takka det Lenke til kommentar
Con Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Folk som ligger i 50 i 70-80 sonen! Folk som plager katter! Folk som på død og liv skal lage bråk på byn! Folk som sniker i køer! Avgifter og bommpenger!!! + + + sikkert en hel masse annet! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det som provoserer meg mest er vel gamle kvinnfolk i kassa på kiwi med bart og folk som f.eks sniker i køer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå