Gå til innhold

Hva provoserer deg?

royale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fjortiser irriterer meg.

Mennesker som er lite serviceinnstilte når de jobber i butikk. Opplevde i går at en dame nesten klikket vertikalt fordi jeg måtte betale med en 500-lapp. Jeg holdt hånden ut for å ta imot pengene, men hun bare slengte de på disken, så pengene mine fløy til alle kanter. Jeg klikket tilbake for å si det sånn... ;)

Må si meg enig der. Skulle selv ta ut en hundrings på Prix igår, men jeg kunne ikke få den i 50 eller 100-lapp. Selv om det var minst 5 av hver igjen. Fikk den i 5-kroninger :mad:

Noe annet som irriterer meg er at staten bruker masse penger på å få alle pappirer, skilter, brosjyrer og lt annet på sentralsykehuset i Stavanger fra bokmål til nynorsk, når de ikke har råd til skikkelige cellegiftkurer til pasientene (leste det i dagbladet for noen uker siden).

Lenke til kommentar
Kunst er ikke unødvendig!  :ermm:

ikke nødvendig heller. men skal si de som er kjent tjener GODT på kunsten sin. er bare et yrke. mange kjente malere som ikke likte kunsten sin bare malte for å tjene peng.

noen ELSKER kunst andre HATER den.

EDIT: personelig bryr jeg meg ikke om kunst. mamma har et rembrandt bilde. lagde en liten rift i det en gang. **ALDRI MER**. så sinna har jeg aldri sett noen på denne jord.

Lenke til kommentar
Pakkiser som tror de er verdensmester og bare er ute for å lage bråk. Da får jeg, selv om jeg absolutt ikke er en person som oppsøker bråk, lyst til slå dem ned alle sammen.

mange pakkiser som er greie men de fleste trur de kan gjøre som de vil for de har hatt det vondt i hjemmlandet. greit at de fyller landet med sotpotter men lære dem regler det gidder dem ikke. hadde en på skolen som jeg banket opp her om dagen (med GOD grunn) jeg hadde aldrig sett han før også gikk han rett bort til meg og sende den spytteklysa rett i trynet på meg. jeg la han i bakken med et slag. men alikevel fikk jeg ALL skylden. jeg hadde vist yppet på han og noen greier selv om han var ny den dagen også har jeg ALDRI sett han før.

skjønner ikka hva lærere tenker med. hvis de har noe å tenke med i det hele tatt. hehe

EDIT: nå sier IKKE jeg at alle pakkiser er sånn men de fleste kan ikke regler og trur de kan gjøre akuratt hva de vil når de vil.

Lenke til kommentar

hater folk som ser på en samtale som en mulighet for å få snakket om seg selv og hvor dårlig de har det (lettere sagt hypokondere m.m)

hater folk som misliker andre med alternativ musikksmak.. Herregud de burde bli hyllet for at de tør å skille seg ut, og ikke være A4 som oss andre..

hater bush, men elsker å le av han!! Link Enjoy..! :D

Lenke til kommentar

Å si pakkis er jo rasistisk da. Blir akkurat som å kalle noen for guling, nigger, svarting osv. Pakistaner heter det :)

Men ellers er jeg enig i at mange av dem ypper til råk uten grunn og bare er ute på å lage helvette mangen ganger. Ikke misforstå meg, det finens mange greie utlendinger :yes:

Lenke til kommentar

Ting som provoserer meg:

Bedrevitere som alltid skal pirke på alt, og som alltid skal brife med at de vet alt.

Blasfemikere som har det å gjøre narr av andre personers livssyn som hobby.

Når NRK skal tekste de beste filmene med nynorsk tekst slik at jeg ikke forstår hva som blir sagt.

Når NRK nesten bare sender B-filmer fra Øst-Europa (hvis de allikevel må gjøre det, hvorfor kan de ikke tekste disse på nynorsk i stedet?)

Trance-elskere som hater metal.

"Drittsekker"/wannabe-gangstere.

Fjortiser som tror de klarer 75 kg i benk bare fordi de klarer å løfte vektstangen av stativet uten å klare en skikkelig repetisjon.

Dyreplaging.

Nazisme, Facisme, Anarkisme og ikke minst kommunisme.

Hvite folk som tror de er negere.

Rasisme.

Lenke til kommentar
Å si pakkis er jo rasistisk da. Blir akkurat som å kalle noen for guling, nigger, svarting osv. Pakistaner heter det :) :

har du tenk over at pakistanerne blir mer lei seg når man tenker over at man skal si pakistaner istella for pakkis. da vet de jo at du skiller dem ut. men sier man svarting rett ut mens man prater med dem da gjør det ikke noe. er bare min oppfatning da.

EDIT: sier man jævla svarting da blir det anerledes, så klart. håper folk skjønner hva jeg mener.

EDIT": er det lov til å skrive disse stygge ordene i forumet husker ikke men gidder ikke å lese retningslinjer på nytt.

Lenke til kommentar

1. Med mindre du, oddis89, er hver eneste pakistaner som noensinne har levd, så kan du ikke komme her og fortelle oss hvordan de føler seg.

2. Pakkis blir ofte brukt om folk som ikke er pakistansk.

3. Man kan si pakkis på en måte som åpenbart er negativt uten at man legger til "jævla" foran.

4. Ja, det er lov å diskutere ordene, bare det ikke er personangrep eller lignende.

Lenke til kommentar
Fjortiser som tror de klarer 75 kg i benk bare fordi de klarer å løfte vektstangen av stativet uten å klare en skikkelig repetisjon.

hehe.

skjønner hva du mener. mange i klassen som er så stolte at de tar 75kg i benk. men dem har fortsatt igjen 10cm før stanga er nerått magan. de trur også at de kan trene med 75. du ser dem er helt utslått etter 1*75 men fortsatt så truger dem seg til å klare minst 3*75. er ikke det skadelig? de trener heller aldri noe anet en benk, ikke ben, armer osv.

har til og med vist dem en god del treningssider men de kan jo ALT som er å vite om trening i huet. lol :!:

Lenke til kommentar
1. Med mindre du, oddis89, er hver eneste pakistaner som noensinne har levd, så kan du ikke komme her og fortelle oss hvordan de føler seg.

sant. så sant.

har du tenk over at pakistanerne blir mer lei seg når man tenker over at man skal si pakistaner istella for pakkis. da vet de jo at du skiller dem ut. men sier man svarting rett ut mens man prater med dem da gjør det ikke noe. er bare min oppfatning da.

så du den?

men det er sant det du sier. jeg har ikke peiling på hvordan hver eneste utlending føler seg ol. men det er bare det jeg har registrert og min mening

EDIT: off topic. er heller ikke meningen at dette skal være støtende men jeg har en tendens til å høres VELDIG frekk ut, selv om det ikke er meningen. hehe.

Lenke til kommentar
2. Pakkis blir ofte brukt om folk som ikke er pakistansk.

endelig noen som skjønner det!! jeg skulle akkurat til å lage et innlegg.. Normenn kan ikke forskjellen mellom en somalier og en pakistaner. For oss er det visst bare pakkis, eller svarting.. (visse untak :D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...