royale Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg blir provosert når folk kommer til meg og sier " hei, skal jeg klø deg bak øret?" (å si dette er blitt er trend på skolen,omg). Når jeg spør noen og de svarer med " Kem Veit?". Hva provoserer deg? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 At wow sign-up er nede... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 At wow sign-up er nede... 100% enig Lenke til kommentar
paroa Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 sånne jævla drittunger på skolen som skal "sloss" hele tida.. de kaller det hvertfall det, og når dem blir grisebanka av meg + noen andre så sender dem andre folk på oss osv... bare for at dem skal være "kulest"... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Råtne frukt provoserer meg. Å kjøpe en heil haug med frukt og så bare er 50% av frukten grønn, orange, lilla og svart. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Når dataen blir helsikes treig pga virussøk. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det som provoserer meg er når folk er utakknemlig. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 At brødrene mine skal alltid låne min Xbox. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 At wow sign-up er nede... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Jeg blir provosert av episoder som dette: Jeg og tre andre kompiser går nedover en gate i dag inne i sentrum. (For lokalkjente, sidegaten fra Kong Oscar's Gate som går fra BilMC.no til Banco Rotto, i Bergen) Denne kan både klassifiseres som en gågate, eller en vanlig gate. Dette fordi alle går uti vegen, fordi fortauet er så smalt. Anyway, vi går mot BilMC.no, da det kommer en bil i gaten. Han tror han eier vegen, og reagerer følgende på vår ferdsel i gaten: Kjører nesten på den en av kompisene mine Står på hornet Viser oss en god gammel finger mellom ruta Vi ble selvsagt godt provoserte, og fikk god lyst på hevn. Deretter viste det seg at nevnte mann ikke var den skarpeste kniven i skuffen, da han presterte å parkere bilen sin 20 m lenger borte, for så å gå ut av den. "For en sjanse for tidenes hevn," tenker vi. Vi går rett bort til fyren, og setter ham kraftig på plass. Han både rødmer og er flau, det var jo tross alt masse folk i gaten. Satt på plass av fire 18-åringer! Endret 11. februar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 at samma dama sier Hei 20 ganger iløpet av 1 skoletime til meg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg tror jeg slenger meg på utakknemlighet, men også overlegenhet (er det et ord?) og holier-than-thou mennesker. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg blir rett og slett provosert av "gothere", takler det bare ikke. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 av jenter som ikke forstår konsekvenser av det de gjør...bare "åja" når vi sier noe alvorlig til dem...de kommer alltid unne med det! dessuten hater jeg folk som lyger! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Mennesker som absolutt ikke klarer å tenke logisk. Leter du etter formateringspaletten i Word, sier du? Merkelig, da tror jeg jammen at jeg ville kikket under "vis". Dere forstår nok hva jeg mener. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Blir provosert av folk som ikke har noen form for beskjedenhet.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 jeg blir provosert av rappere, slik som han her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 jeg blir provosert av rappere, slik som han her Ååh, han så jo c00l ut! Hvordan kan folk ha respekt for noe sånt? Ja til blind vold mot rappere. Disclaimer, jeg kan si ting jeg ikke mener. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Altruister, snillister, hardnakkede religiøse fundamentalister, kriminelle, regjeringa, stakkarer, trygdesnyltere, rånere og andre stakkarer... Tror jeg har fått med det meste.. ehhh.. forresten: folk som ikke liker kunnskap/viten, og må påpeke det for alle andre... folk som har skriver grove norskfeil uten at de har noen 'unnskyldning for det'... folk som rakker ned på skolestoff som er vanskelig/ meget teoretisk... folk som chatter på blink... jambareklamen... sprettoppvinduer som fungerer på firefox... får vel fortsette lista en annen dag... god natt! Lenke til kommentar
Vintar Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Folk som hater alt for mange ting uten en virkelig god grunn. Endret 12. februar 2005 av Vintar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå