Gå til innhold

Hva provoserer deg?

royale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir provosert av episoder som dette:

Jeg og tre andre kompiser går nedover en gate i dag inne i sentrum. (For lokalkjente, sidegaten fra Kong Oscar's Gate som går fra BilMC.no til Banco Rotto, i Bergen) Denne kan både klassifiseres som en gågate, eller en vanlig gate. Dette fordi alle går uti vegen, fordi fortauet er så smalt. Anyway, vi går mot BilMC.no, da det kommer en bil i gaten. Han tror han eier vegen, og reagerer følgende på vår ferdsel i gaten:

• Kjører nesten på den en av kompisene mine
  • Står på hornet
  • Viser oss en god gammel finger mellom ruta

Vi ble selvsagt godt provoserte, og fikk god lyst på hevn. Deretter viste det seg at nevnte mann ikke var den skarpeste kniven i skuffen, da han presterte å parkere bilen sin 20 m lenger borte, for så å gå ut av den. "For en sjanse for tidenes hevn," tenker vi. Vi går rett bort til fyren, og setter ham kraftig på plass. Han både rødmer og er flau, det var jo tross alt masse folk i gaten. Satt på plass av fire 18-åringer! :w00t:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Altruister, snillister, hardnakkede religiøse fundamentalister, kriminelle, regjeringa, stakkarer, trygdesnyltere, rånere og andre stakkarer...

Tror jeg har fått med det meste..

ehhh.. forresten: folk som ikke liker kunnskap/viten, og påpeke det for alle andre... folk som har skriver grove norskfeil uten at de har noen 'unnskyldning for det'... folk som rakker ned på skolestoff som er vanskelig/ meget teoretisk... folk som chatter på blink... jambareklamen... sprettoppvinduer som fungerer på firefox...

får vel fortsette lista en annen dag...

god natt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...