Gå til innhold

Douglas Adams/Hitchhikers Website!

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Heisann!

Er temmelig stor fan av Douglas Adams og Hitchhikers Guide To The Galaxy, og ble mildt sagt forbauset da jeg oppdaget at det ikke var noen norsk webside tilegnet ham...

Så jeg gikk avsted og kjøpte domenet www.douglasadams.no (ingenting der enda), har betalt to kamerater av meg for å ta seg av webdesign og forum (BB på MySQL), og ordna med meg server på 100mbit med ubegrenset lagringsplass og trafikk :D

Det elementære i boks altså; kjekt med tanke på at filmen kommer 12. august, og blir nok en del ting som skjer rundt Douglas Adams` minne på den tiden..

Men er jo alltid noe annet smårusk å ordne, små artikler som skal skrives - forumadministratorer som søkes osv. - så hvis det er andre DA/Hitchhikers fan som kan være interessert i å være pionerer på området - så send avgårde en mail til meg på [email protected] :D

Mvh,

Quintilian

Endret av Slettet-EkRmMDKFIU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Flyttet til en mer egnet kategori.

Egentlig ikke en mer egnet kategori med tanke på at bøkene ble laget "på kontrakt" som en følge av den store suksessen omkring radioserien, som er den opprinnelige kategorien hitchhikers først ble utgitt i. Det at det også er laget både tv-serie og film av konseptet, og at siten tilegnes DouglasAdams fremfor hitchhiekrs gjør posten enda mindre passende i "bøker"-kategorien. Men for all del.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...