div_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Er Commodore et ok merke, er det god holdbarhet på det?(hadde ikke mer verbatim) (Så en link til cd'er, men den var fra 1996, der sto det at Verbatim var dritt, med 85%feil...hehe da brennere brant på 1-2x, og kostet en formue..bra tidene forandrer seg) Endret 14. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
div_ Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) OK prøvde Commodore 8x plater i LG GSA-4120 får 4x opp som max speed på platene Prøver også i en NEC 2500a her får jeg 2.4x som max speed på platene LG brenner er 12x NEC er 8x Det er tydelig dette er er DRITTMERKE av dimensjoner, hvordan kan de skrive 8x på platene..FYYYY commodore (De selges på Siba, hvis dere lurer) (Skal si LG brenneren har steget i pris siden jeg kjøpte!) Har ikke firmware oppgradert, for jeg har aldri hatt problemer med noen plate typer eller brennerene (bruker 90% verbatim, men de hadde ikke inne) Ja en kan ikke forvente all verden for 150kr gitt Endret 14. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Visste ikke at det fantes Commodore-dvd'er engang.. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Produsert av en knøttliten lavkvalitetsprodusent: Interaxia AG i Sveits. Har du en BenQ brenner er det akseptable plater - ellers - styr unna, eller styr unna i alle tilfeller Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Sveits??? De som er såååå gode på klokker og greier :!: Har heldigvis ikke brent på de ennå, ikke noe av viktig karakter bra noen hadde erfaring Endret 15. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
bengh Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Brenner helt greit på min Nec 3500 på 8X. Kvalitssjekk på Liteon brenner med Nero CD-DVD Speed gir også helt grei flate kurver som ikke står mye tilbake for kvalitetsplater som Sony/Verbatim. Kjøpte mine plater for noen måneder siden så det kan være en annen batch du har. Men så var det dette med holdbarhet da - personlig bruker jeg de kun på ting som det ikke er så farlig med..... Kjøper du billig kan du ikke regne med at det holder evig - sånn er det bare. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Commodore gikk da konkurs for mange år siden. Tydeligvis noen som "seiler" videre på navnet. Helt sikkert et drittmerke. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Brenner helt greit på min Nec 3500 på 8X. Kvalitssjekk på Liteon brenner med Nero CD-DVD Speed gir også helt grei flate kurver som ikke står mye tilbake for kvalitetsplater som Sony/Verbatim. Kjøpte mine plater for noen måneder siden så det kan være en annen batch du har. Men så var det dette med holdbarhet da - personlig bruker jeg de kun på ting som det ikke er så farlig med..... Kjøper du billig kan du ikke regne med at det holder evig - sånn er det bare. Bruker du uoffisiell firmware? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Jeg har FM'en som var i brennerene når jeg kjøpte den, litt redd for å kødde det opp med disse opptaderingene av FM (bruke feil versjon o.l) Er dysan like "bad" har en bunke AV disse liggende og.. Endret 15. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Dysan er en del bedre Ihvertfall de jeg har hatt. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 det var nå bra, litt synd å scrappe 100stk! Lenke til kommentar
bengh Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Brenner helt greit på min Nec 3500 på 8X. Kvalitssjekk på Liteon brenner med Nero CD-DVD Speed gir også helt grei flate kurver som ikke står mye tilbake for kvalitetsplater som Sony/Verbatim. Kjøpte mine plater for noen måneder siden så det kan være en annen batch du har. Men så var det dette med holdbarhet da - personlig bruker jeg de kun på ting som det ikke er så farlig med..... Kjøper du billig kan du ikke regne med at det holder evig - sånn er det bare. Bruker du uoffisiell firmware? Bruker standard 2.18 etter det jeg husker (sitter på jobb). Brenner forøvrig andre såkalte "drittplater" som samsung 8x meget bra så det er mulig jeg har et bra eksemplar. Kjører forøvrig nForce 5.10 som også mange mener er problematisk - ikke hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå