gepe Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei! Lurte bare på om noen har noen erfaring med alluminiumsfolie som mellomledd mellom kobberblokk og chip? Har kjøpt en VGA arctic cooling silencer 1, men den passer ikke på mitt Radeon 9800se kort. Er en kondensator i veien. Orker ikke å bruke mer penger på å få tilpasset en kobberblokk om jeg kan bruke hardbanket folie som mellomledd. Lenke til kommentar
gepe Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Ikke noe svar her heller, nei. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Om det er plasten som er i veien så er det jo bare å (vet at mange med 9800Pro har måtte kutt et lite hull i plasten for å få på Ati 1) http://www.ap0calypse.com/showthread.php?t=1265 Endret 13. februar 2005 av Gunnar_ Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Er nok ikke helt gunstig med alufolie, det er en grunn til at goop skal være så tynt som mulig osv Lenke til kommentar
gepe Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Var nok redd jeg var nødt til det. Tenkte å dra på jernvarehandelen og få spesialtilpasset en kobberblokk som er litt høyere enn den som er standard. Vet ikke om dette blir dyrt. Skal rådføre meg litt før jeg "ødelegger" VGA-kjøleren. Takk for svar forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå