chil Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/02/11/423102.html jeeesus! noe er feil, greit at hun var 15 år.. men ho viste hva ho gjorde, så skal ho få 40 tusen i erstatning for å ha solgt seg selv?? tipper ho er fornøyd med det knullet! Ikke at det var rett det han gjorde..men hun skal ikke bli belønnet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hooray for Norge! Mannen har brutt loven, og visste om det, men han burde ikke betale erstatning, egentlig. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 vet ikke hva som skjedde med den andre jenten, men hun på 15 burde ikke fått erstatning... Hun som er hora her 15 år - da er du gammel nok til å kjønne hva du gjør. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 vet ikke hva som skjedde med den andre jenten, men hun på 15 burde ikke fått erstatning... Hun som er hora her 15 år - da er du gammel nok til å kjønne hva du gjør. Greit nok, men loven seier at 16 år er den sexuelle lavalder, og det visste nok mannen og. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Greit nok, men loven seier at 16 år er den sexuelle lavalder, og det visste nok mannen og. Er du sikker på at mannen viste om dette? - Hun kunne liksogodt være 16? (leste artikkelen en gang til for å sjekke om han viste det, emn sto ikke noe om det) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hun visste godt hva hun gjorde. Idiotisk erstatningskrav. Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 vet ikke hva som skjedde med den andre jenten, men hun på 15 burde ikke fått erstatning... Hun som er hora her 15 år - da er du gammel nok til å kjønne hva du gjør. Greit nok, men loven seier at 16 år er den sexuelle lavalder, og det visste nok mannen og. det er greit at de straffer mannen, bota på 40 tusen er grei nok den å(for høy synes jeg men ok) Men at hun skulle få pengene er heeeeelt feil! hun tjente jo masse penger på å selge seg selv.. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Du klarer faktisk og tenke selvom du "bare" er 14 år også da.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Tviler sterkt på at pengene havner rett på hennes konto til fritt bruk... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Poenget med den seksuelle lavalder er vell at personer under 15 år lett kan missbrukes fordi de ikke er helt klar over hva de driver med. Jeg synes dommen var passelig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Klar over, hun sa vel til ham at hun krevde penger? Litt peiling på hva hun drev med hadde hun nok. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Like teit som om en langfingra 13 år gammel nasker skulle kreve erstatning av en sint butikkeier som "kløyp meg hardt i armen"... Da får han jo tyvegodset og noen raske lapper Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Tror folk missforstår meg(noen) det han gjorde var galt å at han får straff er helt riktig(selv om jeg synes den var for streng) Men at ho jenta som ville ha penger for å ha sex med han får enda mer penger...det skurrer! det må jo du å se Skurupu Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Joda. Men rent juridisk sett fortjener jenta erstatning. Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Joda. Men rent juridisk sett fortjener jenta erstatning. Det er det jeg er redd for, man blir jo så opphengt i paragrafer at man ikke kan bruke hue lenger. Skikkelig konservative paragraf slitere. Fornuft er som regel den beste løsning For dette vil jo si at 15 år gamle jenter kan gå inn for å selge seg selv, for deretter og kreve erstatning Endret 11. februar 2005 av chil Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Lettjente penger, gitt. Skulle ønske jeg var 15 år igjen. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Lettjente penger, gitt. Skulle ønske jeg var 15 år igjen. Words! - Jeg er 16... (dette innlegget var ikke[/b[ seriøst) Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Lettjente penger, gitt. Skulle ønske jeg var 15 år igjen. Om noen år kan du og gjør det Fra profilen din: 5 August 1995 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 For dette vil jo si at 15 år gamle jenter kan gå inn for å selge seg selv, for deretter og kreve erstatning Ja jøss Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Flotte saker. Kvalitetssak av dimensjoner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå