MetalMilitia Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei Skulle klokke ned CPU'n min fra 2,1 Ghz til 1,9 Ghz (originalt), for å få et skjermkort til å funke. Men når jeg skulle reboote, så startet ikke maskinen. Det begynte å gikk, men skjermen var svart, og det "pipet" som vanligvis kommer, kom ikke. Kan det ha noe med at jeg klokke CPU'n ned for mye i en gang? (200 Mhz) Takker for svar.. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 reset cmos, så skal du nok se at det funker. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 JEg har samme problemet! det er irriterende når jeg er ferdig med benching. klokker opp over 2.6ghz så klokker jeg ned til 2.2 som jeg kjører til vanlig og pcen vil ikke boote! jeg må resette cmos og la pcen stå av i noen min. Cpu er en 2000+ thorton. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 JEg har samme problemet! det er irriterende når jeg er ferdig med benching. klokker opp over 2.6ghz så klokker jeg ned til 2.2 som jeg kjører til vanlig og pcen vil ikke boote! jeg må resette cmos og la pcen stå av i noen min. Cpu er en 2000+ thorton. Klokker du en 2000+ Thornton til 2.6GHz? Det er jo nesten 1GHz over default. Mycket bra Lenke til kommentar
MetalMilitia Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Ja, det var CMOS det var noe galt med. Slå maskina av og på et par ørten ganger, så kom jeg meg innpå bios setupen Har hatt problemet en gang før, lurer egentlig på hva som er årsaken til dette. Batteriet på hovedkorte eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå