Tha Dude Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har mista xp pro cd'en min, så nå må jeg lage min egen. Skjønner jo ikke bæret. Kan noen kanskje hjelpe meg? HAr googlet og lett og funent masse, men skjønner det liksom ikke Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 ? Lage en egen? du må vel nødvendigvis ha installasjonen... Kan si deg hvordan du lager bootbare CDer ihvertfall, du må lage en diskett (faktisk, men du kan bruke hendige verktøy som UltraISO til å istedet lage et diskett image) som du legger boot sectoren på, for DOS var dette MSDOS.SYS, IO.SYS, COMMAND.COM, CONFIG.SYS og AUTOEXEC.BAT men det fungerer nok anderledes på CDer som ikke kjører DOS, men uansett så må du lage dette imaget som må være på 1.44 MB, deretter kan resten gjøres med f.eks. Nero (tror faktisk de har dokumentert hvordan dette skal gjøres der) Lenke til kommentar
xadox Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 dc++ laste ned? eller no... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvis du har gyldig lisens er det vel ingen som vil arrestere deg for å laste ned en ulovlig utgave og installere denne med din gyldige lisens. Kanskje litt i gråsonen, men de har vel nok å gjøre med de som gjør det samme uten å ha betalt for sin utgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå