etoel Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg har akkurat fått et par BeyerDynamics DT860 hodetelefoner og ble veldig overrasket over hvor tunge og stive de var å ha på. De var rett og slett ubehaglige :-( Det kan jo selvfølgelig være at mitt hode har en svært unormal fasong... Er det noen andre DT860 eiere som kan dele sine erfaringer? Blir de myker etterhvert? Bøylen var veldig stiv og hard... Jeg valgte disse hodetelefonene etter å ha fulgt dette forumet en tid og alle sier de er så behaglige.. Mega nedtur. Lyden virket svært bra om ikke annet... 340 g virker jo ikke så mye, men jeg synes det var som merkbart tungt - ikke noe å sitte å spille med. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har selv brukt et par relativt tungvektere som DT880 og HD650, ja det var uvant å sette på seg så tunge hodetelefoner. Men dette blir du vant med, ble ihvertfal jeg. Syns det er litt deilig å føle at du har på no godt og tungt = kvalitet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er nok en vanesak. Uansett om de ikke er i stål så tipper jeg de blir mykere med tiden, eller så forandrer hodet ditt fasong og tilpasser seg. Så det blir nok bedre etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå