Mortalfrog Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 ...alikevel har jeg tenkt sterkt over å kjøpe WoW... (World Of Warcraft) jeg sitter og ser på speccene, også ser jeg, det står at jeg trenger grafikkort geforce 2 eller bedre, så mitt spørsmål er... er geforce FX, som jeg har på macen min, bedre enn geforce 2? (unnskyld noob-faktoren) skulle dette vært i et annet forum? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 geforce fx er vel nummer 5 i rekken, så det skal være bedre enn både gf2, 3 og 4.. så ja, geforce fx skal være i det sjiktet du ser etter... Lenke til kommentar
Mortalfrog Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 takk... lykkelig, NÅ! Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 takk... lykkelig, NÅ! Funker fint på Mac minien min, så det bør så absolutt fungerere på iMac G5. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jepp, det kommer til å funke fint. Bare pass på å holde Drawing Distance ganske lavt, ellers blir det trolig høggetihøggeti. Lenke til kommentar
Mortalfrog Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå