Potetfar Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Cheats ødelegger spillegleden, så hvorfor bruke cheats? Det er bare feiginger som bruker dem. Greit nok, etter man har spilt ut et spill kan man bruke Cheats, men ikke så fort man får spillet i fanget. ... og derfor skal det ikke være cheat-side? Hvem sier at cheatsa skal brukes med en gang du får spillet? Synes du aldri det er gøy å kunne sløse så mye skudd du vil, med hvilke våpen du vil? Uendelig liv synes jeg personlig er kjedelig, men skudd liker jeg! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Nei, TST! Det hadde jo vært tåpelig med Norske Walkthroughs! Det hadde egentlig vært umulig å sitte og oversette dem! Men det med at vi skriver opp cheats på Norsk (evt. henter engelske walkthroughs og legger dem ut her), det må da vel være mulig? Igjen: Jeg ønsker ikke å presse dette på dere, det er bare et forslag! Lenke til kommentar
nxo Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 helt enig med alle som sier at cheats er noe drit! det er ikke det som er artig.. bare tenk f.eks at du har kommet deg 50% av NFSU2 så kommer broren din å jukser... ahh! kommer aldri over det! jeg hadde så mange "stjerner"!!! jesus..? er det deg?? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) helt enig med alle som sier at cheats er noe drit! det er ikke det som er artig.. bare tenk f.eks at du har kommet deg 50% av NFSU2 så kommer broren din å jukser... ahh! kommer aldri over det! jeg hadde så mange "stjerner"!!! Det har ikke noe med saken å gjøre om cheats er teit eller ikke. EDIT: Man MÅ jo ikke gå innpå cheats-siden og finne alle kodene til et spill! Endret 20. mars 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 [iC' date=20/03/2005 : 01:08] Man MÅ jo ikke gå innpå cheats-siden og finne alle kodene til et spill! Ditto! Synes det var et flunkende forslag jeg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 [iC,20/03/2005 : 01:08] Man MÅ jo ikke gå innpå cheats-siden og finne alle kodene til et spill! Ditto! Synes det var et flunkende forslag jeg. Jo, men det krever visst for mye av Gamer-folka. Vil jo ikke presse for mye på dem. De gjør allerede en fin-fin jobb! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hva med bare en egen cheat del på forumet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Cheats ødelegger spillopplevelsen. Cheats er for tapere. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Hva med bare en egen cheat del på forumet? Ja! Det kunne vært noe! BTW: Har du ikke noe logisk og saklig å si, Serpensis, så shut it! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Synes det var et flott forslag, MeTa][iC. Det hadde blitt mye enklere for f.eks yngre tenåringer å finne koder i.o.m en slik side hadde blitt på norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå