Dozer_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Når kommer den ut på dvd her i norge? Er ikke helt sikker på om den kanskje er kommet, men for noen uker siden spurte jeg i videosjappa, og de sa den ikke var kommet, er den det? Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Tenkte egentlig mest på om det skal gå an å leie den i butikker liksom... menmen, takker for link Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Regner med at den kan leies ut hvis den kan kjøpes. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Så den for eit par uker siden til utleie på en hydro texaco stasjon Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Og to venner av meg lånte den forrige uke, så den har nok kommet ut ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Vi har den på butikken så jeg vet at den har kommet ut. Jeg er en av de to Scarface^ nevner vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå