sprint85 Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Fant et album som var i en fil: 01-va-dj_stigma-tranceformer-1real.mp3...101.61 MB Hos samme fyrn fant jeg denne filen: 01-va-dj_stigma-tranceformer-1real.cue Er det slik å forstå at jeg kan brenne ut denne cden med alle sporene slik de skal være ut i fra denne ene mp3filen. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 (endret) edit: så lite jeg viste i 2002 Endret 17. mai 2004 av Folo Lenke til kommentar
sprint85 Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Fant et program: MP3 TrackMaker 1.5 Lastet ned demo...der stod det noe om .cue til mp3...men dette var bare tilgjengelig i fullversjonen...som koster 13$... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Søk først - spør etterpå. http://www.guerillasoft.com/mp3cue/index.html Lenke til kommentar
thorel Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Prøv å rename .mp3 file til .bin Lenke til kommentar
sprint85 Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 mp3cue funker ikke slik jeg ville...kan bare spille i winamp...jeg vil dele opp filen, for så å brenne på en cd...slik at jeg får det på 18 spor som det er i dette tilfellet... Rename funket ikke.. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Last ned Feurio http://www.feurio.com , importer mp3 filen i track-editoren. Legg inn index ved hvert skille mellom sangene. De enkelte tidene står jo i CUE filen. * Lagre jobben. * Brenn CD`n. Gjort dette før, og syns det er den enkleste måten : ) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Åpne .cue-filene i Foobar2000. Da slipper du å splitte filen, men den åpnes som et album fordelt på sangene. Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) CUE filen er nok til mp3'en jo. Du kan åpne CUE filen i Foobar 2000 (som er, udiskutabelt, den beste medieavspilleren som eksisterer) og spille av albumet der. Det er INGEN grunn til å splitte mp3'en. Enten kan du brenne CD'en du skal ha rett fra Foobar 2000 (dersom du har nero installert). Ellers kan du dekode mp3'en til en wav fil. Deretter redigerer du CUE filen (du kan åpne den i notepad) og peker den til wav filen istedenfor mp3 filen (du finner ut hvor). Nå er det et standard CUE image som du kan brenne i hvilket som helst brenneprogram (Nero, CDRWIN, Alcohol, CloneCD........) Jeg vet ikke hvorvidt du bryr deg om dette, men på denne måten vil du få en perfekt GAPLESS CD (folk flest bryr seg ikke, men jeg ville vert veldig fornøyd). Endret 14. mai 2004 av Garathor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå