N* Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 hei! Jeg har glemt passordet til brukeren min, men jeg har koblet hardisken til en annen pc med en annen harddisk så jeg kommer inn på windows , men jeg kommer ikke inn på documents&settings der som alle tingene er! Er det noen her som kan hjelpe meg Noen som vet åssen jeg kommer inn på documents&settings eller vet om en måte å hacke seg inn på windows? Takk på forhånd Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 hmm...når du satte passord på brukerkontoen tror jeg du trykket på "make this files private", og da kommer man ikke innpå den fra en annen harddisk....... Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 hmm...når du satte passord på brukerkontoen tror jeg du trykket på "make this files private", og da kommer man ikke innpå den fra en annen harddisk....... jepp. jeg gjorde det.. men finnes det ingen måte å "hacke" seg inn på da? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvis du tar en tur hit : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=229990 tar det deg ett par minutter lesing, og du har løst problemet Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hmm...når du satte passord på brukerkontoen tror jeg du trykket på "make this files private", og da kommer man ikke innpå den fra en annen harddisk....... jepp. jeg gjorde det.. men finnes det ingen måte å "hacke" seg inn på da? Du kan hente ut filene med en Linux LiveCD, som Gnoppix. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du kan hente ut filene med en Linux LiveCD, som Gnoppix. Hvorfor laste ned en distro når man kan ordne opp i dette ved noen få tastetrykk i windows Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du kan hente ut filene med en Linux LiveCD, som Gnoppix. Hvorfor laste ned en distro når man kan ordne opp i dette ved noen få tastetrykk i windows Tja, jeg trodde problemet til trådstarter var at hjemmemappen hans var kryptert? Da hjelper det ikke med "noen få tastetrykk i Windows". Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tja, jeg trodde problemet til trådstarter var at hjemmemappen hans var kryptert? Da hjelper det ikke med "noen få tastetrykk i Windows". Dersom man gjør documents and settings privat betyr ikke det at man krypterer den, da må man ta over eierskap for å få tilgang, noe som igjen er ett par tastetrykk i windows. Har man derimot kryptert innholdet er det ikke bare ett par tastetrykk i windows. Men whatever, dersom trådstarter tar seg tiden med å lese svarene han har fått, får han en løsning på problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå