Pilot_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei der! Har et problem, eller i Opera er det er problem. I Firefox og IE ser det fint ut. Men.. Visst dere ser der det står "Copyright 2005 - Goggen Ungdomsklubb - Designed and published by Luzifer (Webmaster)" så kommer det litt skjevt ut. Link Noen som har en forklaring på dette? Mvh! Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hjelper det hvis du setter inn * {margin: 0; padding: 0;} først i stilsettet ditt? Det er mulig ting endrer seg litt rundt forbi som du må rette på, men generelt blir konsekvensen at siden vises mer likt i alle nettlesere. Mvh Primaxx Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Det jeg ser, er: <table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tr> <td height="2"></td> </tr> <tr> <td><div align="center"> <p><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Copyright 2005 - Goggen Ungdomsklubb - Designed and published by Luzifer (Webmaster) </font></p> </div></td> </tr> </table> Er det virkelig nødvendig med så mye krøll? Hva skjer hvis du opp spiffer en <div> med CSS? Endret 11. februar 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Sorry, jeg har min egen måte å gjør det på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå