spoonhau Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 nå er jeg sinnsykt lei av alle disse hvilke-tre-x-sanger-blir-hørt-mest-på-din-maskin? Er det ikke på tide at disse stoppes? Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 bare vær sånn dere:P :wink: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 JO - my point exactly!! Denne posten var vesentlig ment som en demo på hvor usaklige de virker. Prøvde meg med operetter, men tror du ikke den ble tatt alvorlig?? Snart får vi vel spørsmål som: "hvilken farge var det på interiøret i bussen du sist benyttet for å hente hardware på posten?" - eller: "hva slags dørmatte har din lokale databutikk?". Riktignok vil slike spørsmål være "datarelatert", men herregud - vis litt fornuft. Virker som om en del av spørsmålene her inne er skrevet utelukkende av kjedsomhet. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 14:24, spoonhau skrev:nå er jeg sinnsykt lei av alle disse hvilke-tre-x-sanger-blir-hørt-mest-på-din-maskin?Er det ikke på tide at disse stoppes? var kanskje ironi da... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 14:32, D_KILLAH skrev: Quote: Den 2002-06-20 14:24, spoonhau skrev: nå er jeg sinnsykt lei av alle disse hvilke-tre-x-sanger-blir-hørt-mest-på-din-maskin? Er det ikke på tide at disse stoppes? var kanskje ironi da... Åååneeiiii Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 skjønte egentlig at det var ironi, men ble så gal :smile: måtte bare få det ut. men fikk vel ut meninga mi, det må vel være greit det. er i alle fall lei av disse musikk greiene. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 14:36, spoonhau skrev:skjønte egentlig at det var ironi, men ble så gal :smile:måtte bare få det ut. men fikk vel ut meninga mi, det må vel være greit det. er i alle fall lei av disse musikk greiene. Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå