Ces1 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Yess, satte meg ned og spilte Resident Evil2 her om dagen, og må si at jeg...ble HELT betatt av sjarmen over Resident Evil spillene...IGJEN! Nå vet jeg også at Resident Evil1 er UFATTELIG gammelt, men, ingen her som vet om sider/web sjapper som selger spillet enda? Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 prøvd de store nettbutikkene? Lenke til kommentar
Ces1 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Har VELDIG lite peiling på nett butikker...sjekka bittelitt, men, fant ikke stort. Kan ikke nevne noen? Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Fant en Directors Cut av spillet. Canadisk nettbutikk. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 kjøp deg en gamecube for 700 og kjøp Residen evil 1 REMAKE! mye bedre! Lenke til kommentar
redflame Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 kjøp deg en gamecube for 700 og kjøp Residen evil 1 REMAKE! mye bedre! jepp det er jeg enig i , jeg har runna begge , men gamecube sin verson er helt klart fetest Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå