JectSon Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei, har nettopp kjøpt meg ny pc og nye høytalere (Logitech X-530). De er koblet til og 8-kanalas Realtek surround-lyddriver er instalert. "Høytalerinstillinger" og "Avansert" er satt til "5.1 Surround høytalere", men kun 2 av satelittene (de fremfre) og sub virker. Hva gjør jeg for å få resten til å virke?? Takk! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Og den de 2 andre ledningene er riktig koblet på? Lydkortet er vel aktivert i bios, for du får jo lyd Prøv og bytt om på kabler. Har samme sett selv, og har aldri hatt problem med og få det til og funke.. SBLive 5.1 bruker jeg. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Skjer dette når du spiller av musikk i Winamp? Husk at musikk er lyd i to kanaler, derfor får du ikke lyd i resten av kanalene. Om dette er tilfelle, trenger du en plugin til winamp, husker ikke hva den heter i farta, men det er det sikkert noen andre som gjør. Du kan eventuelt google litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå