MeSs Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei! Har hatt min SE K700i siden oktober nå, er veldi fornøyd med den, egentli.. Men, begge klistremerkene har gått av (online, share****), dårlig kontakt hvor man stikker inn lader, joystick er helt fucka (funker som den vil) og dekselet har lakken gått av på alt.. Virker som det bare er min som er sånn Enda den har blitt behandla bra! Hva skal jeg gjøre med det? Mvh Marius Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Sorry.. takktakk.. Mvh Marius Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Du kan kjøpe ny mobil eller prøve å få fiksa det på et serviceverksted. At lakken og merkene faller av skyldes vel daglig slitasje. Sånn er det med alle mobiler uansett hvordan man behandler dem, men til grader. Ser at lakken har begynt å forfalle på min også, men det er vel ikke så mye jeg kan gjøre med det Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det er ingen grunn til at man skal godta at lakken faller av etter mindre enn 1 år med normal bruk. Dette vil uten tvil kvalifisere som en mangel, altså forutsatt helt normal bruk av mobilen, og man har da krav reparering i følge forbrukerkjøpsloven. Ikke gi deg før du i det hele tatt har prøvd Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 min joystick er og helt fullstendig mongo og både online, quickshare og den SE logoen bakpå har fallt av. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Du er ikke den eneste med slike problemer! Min også har noen av disse "feilene" Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvis man ikke gjør noe med det viser man at man synes det er greit, hvilket betyr at produsenten, SE, vil fortsette med å lage lav-kvalitetsprodukter som dere beskriver i postene over. Få telefonen reparert, omlevert eller hva som kreves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå